AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Hei! Kvinneguiden har som regel svar på det meste så derfor spør jeg her Er det noen som vet om rimelig underholdning til et 50-årslag? Budsjettet er på 2000 så det er ikke mye å rutte med men alt fra en hobby-komiker til trubadur er aktuelt. Jeg har prøvd å søke på nett men det ser ut som om det er mest kjente (og sikkert mye dyrere) komikere det er lett å booke. Noen tips? Selskapet blir lite, rundt 20 personer og underholdningen trenger ikke å vare lenger enn en time max hvis det skulle ha noe å si. Anonymkode: 8e1e6...29e
Antoinette Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Du vil ha en stand-up komiker som underholder EN TIME til 2000 kr??? Du tuller nå.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Kvinneguiden har som regel svar på det meste så derfor spør jeg her Er det noen som vet om rimelig underholdning til et 50-årslag? Budsjettet er på 2000 så det er ikke mye å rutte med men alt fra en hobby-komiker til trubadur er aktuelt. Jeg har prøvd å søke på nett men det ser ut som om det er mest kjente (og sikkert mye dyrere) komikere det er lett å booke. Noen tips? Selskapet blir lite, rundt 20 personer og underholdningen trenger ikke å vare lenger enn en time max hvis det skulle ha noe å si. Anonymkode: 8e1e6...29e I hvilken by? Husk også å beregne kostnad for komikerens reise + godtgjørelse for reisetiden + godtgjørelse for forberedelsene... Kanskje dere kan finne en lite kjent standupkomiker som ikke skal ha så mye i betaling? Anonymkode: d4a5a...703
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 4 minutter siden, Antoinette skrev: Du vil ha en stand-up komiker som underholder EN TIME til 2000 kr??? Du tuller nå. Tuller absolutt ikke, jeg forventer jo ingen kjendis kjære deg. Kanskje en fattig student eller en tidligere olje arbeider.😉 En venninne av meg leide inn en hobby tryllekunstner til et selskap for noen år tilbake som jeg tenkte å høre med men finner han ikke på nett... Hun hadde betalt 1500kr for en time. Selvfølgelig veldig billig men det går an å være heldig. Anonymkode: 8e1e6...29e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvilken by? Husk også å beregne kostnad for komikerens reise + godtgjørelse for reisetiden + godtgjørelse for forberedelsene... Kanskje dere kan finne en lite kjent standupkomiker som ikke skal ha så mye i betaling? Anonymkode: d4a5a...703 Ja, budsjettet er trangt men det hadde vært veldig gøy å ha litt underholdning. Det må bli en ukjent person ja, bare sliter med å finne de, naturlig nok.. Selskapet skal være i Akershus 😊 Anonymkode: 8e1e6...29e
Antoinette Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Dette må være tull, en fattig student? En gjeldsrammet oljearbeider som har mistet kanskje jobb, ektefelle og hus skal komme og fortelle dårlige vitser og sitte igjen med under 500 kr etter at reiseutgiftene er betalt?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, budsjettet er trangt men det hadde vært veldig gøy å ha litt underholdning. Det må bli en ukjent person ja, bare sliter med å finne de, naturlig nok.. Selskapet skal være i Akershus 😊 Anonymkode: 8e1e6...29e Ok Hva med å lage en ny tråd på KG, der du søker etter en rimelig standupkomiker i Akershusområdet (eller som kan komme dit)? Kanskje det også er noen av brukerne her på KG som tar slike oppdrag Anonymkode: d4a5a...703 2
Antoinette Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 For å svare deg seriøst, ta kontakt med en lokal stand-up klubb. Finner du noen lokale kan de kanskje gjøre et sett for 2000 kr men da får du 20 minutter. En times stand-up kalles en forestilling. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Evt kontakt en studentforening i Akershusområdet og spør Anonymkode: d4a5a...703 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 minutter siden, Antoinette skrev: For å svare deg seriøst, ta kontakt med en lokal stand-up klubb. Finner du noen lokale kan de kanskje gjøre et sett for 2000 kr men da får du 20 minutter. En times stand-up kalles en forestilling. Takk svar! Anonymkode: 8e1e6...29e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 8e1e6...29e Takk for svar eventuelt.. 😊 Anonymkode: 8e1e6...29e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Du kan kanskje få en amatør stand-up komiker til å holde på rundt 15-20 minutter for kr. 2000. Vi8lo uansett ikke anbefale deg et sett som varter lengre enn 30 minutter. Var med og arrangere en dobbel 50 års feiring for ikke så lenge siden og 20 minutter stand-up er sannsynligvis mer enn nok Ellers ville jeg anbefale å prøve amatør magiker/tryllekunstner. Det er ikke så enkelt å få til morsom stand up for bare 20 stykker, mens en som driver med fingerferdig magi ved bordene kan fungere supert. Anonymkode: 31057...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå