Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en TV, men lyden er logisk nok så elendig at det er helt krise. Jeg trenger derfor høyttalere, gjerne noen jeg også kan høre på musikk gjennom. Noen tips til rimelige, plassbesparende løsninger som funker i en bitteliten stue? Går det an med enkle PC-høyttalere for eksempel? TVen står på en liten benk, så det er ikke plass til en såkalt lydplanke heller.

Anonymkode: 57640...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kunne gå med pc høytalere om det er 3,5mm utgang på tv'n.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er disse alternativene så plassbesparende? Tror du skal lese innlegget til ts en gang til!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, tdm900 skrev:

Er disse alternativene så plassbesparende? Tror du skal lese innlegget til ts en gang til!

de er ikke store de er også veldig plass besparende 

Fronthøyttalere - høyde (cm) 83,20
Fronthøyttalere - dybde (cm) 21,00
Fronthøyttalere - bredde (cm) 19,00
Fronthøyttalere - vekt (kg) 6,95

Anonymkode: b5ed0...5e7

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de er ikke store de er også veldig plass besparende 

Fronthøyttalere - høyde (cm) 83,20
Fronthøyttalere - dybde (cm) 21,00
Fronthøyttalere - bredde (cm) 19,00
Fronthøyttalere - vekt (kg) 6,95

PC høytalere er vesentlig mindre, men dette har du tydeligvis ikke noe peiling på

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, tdm900 skrev:

PC høytalere er vesentlig mindre, men dette har du tydeligvis ikke noe peiling på

:fnise::fnise::fnise: du om og tro det. men vist du ikke vil ha ordentlig lyd så for all del kjøp pc høyttalere. men hva er det egentlig med deg? jeg ga ts et tips til små høyttalere, ikke deg og du begynner å sutre som ei 9 år gamel jente? og antyder at dette har jeg ikke peiling på? hva vet du som foreslår noen lusne pc høyttalere? 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse er kjempe bra. Stor lyd I små høyttalere. Anbefaler de sterkt. 

42 minutter siden, tdm900 skrev:

Tdm900 Du har nettopp bevist att du er blottet for peiling hva høyttalere angår:)

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, DizzyRonson skrev:

Tdm900 Du har nettopp bevist att du er blottet for peiling hva høyttalere angår:)

Javel?

Ja, jeg regner med at TS veit hva som passer og ikke pga av plassen som er til rådighet i en liten stue.

AnonymBruker
Skrevet
Den 26. juni 2016 at 22.20, DizzyRonson skrev:

Kunne virkelig tenkt meg T20, men de er dessverre over mitt budsjett akkurat nå. Hva med disse? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT8WH/audio-pro-addon-t8-aktive-hoyttalere-2-stk-hvit

Eller er det bedre å spare til de andre?

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne virkelig tenkt meg T20, men de er dessverre over mitt budsjett akkurat nå. Hva med disse? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere/ADDONT8WH/audio-pro-addon-t8-aktive-hoyttalere-2-stk-hvit

Eller er det bedre å spare til de andre?

T8 har jeg ikke hørt spille så jeg kan ikke si stort om dem. Men var jeg deg ville jeg spart til t20. Du får alltid bedre lyd hvis det er flere drivere. Og senere kan du kjøpe den lille subben å da har du ett igrunn ganske så godt lite anlegg:)

Hvis du Føler du må ha noe nå, så burde du dra på elkjop og høre på t8 å se hva du synes. De kan være overraskende bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...