Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Jeg har sett noen innlegg som sprer desinformasjon. Hva mener man om dette? Jeg synes det er temmelig alvorlig.
orakel Skrevet 5. november 2004 #2 Skrevet 5. november 2004 Hvis du legger inn linker til de aktuelle innleggene/trådene kan vi vurdere dem. Orakel - moderator
Gjest Hege Skrevet 5. november 2004 #3 Skrevet 5. november 2004 Les våre regler for bruk Kvinneguidens diskusjonsforum er tilgjengelig for alle. Deltagerene er selv ansvarlige for innholdet i innlegg de skriver. Kvinneguiden kan ikke garantere riktigheten i enkeltinnlegg, dette er brukerenes eget ansvar. http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0 Men som Orakel sier, gi oss en link til problemet, så skal vi se på det.
Karova Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 Det er da ikke ulovlig å spre informasjon som ikke er sann - det er opp til hver enkelt å vurdere informasjon man henter inn. Med mindre det du sikter til går imot Norges lover, selvsagt, men det er en fordel å være litt mer spesifikk.
Gjest StoreSky Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Det er vel heller ikke ulovlig å ta feil? Mennesker er ikke datamaskiner - men vi prøver så godt vi kan! (å huske riktig altså - ikke være en datamaskin...)
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #6 Skrevet 10. november 2004 Definisjonen på desinformasjon er informasjon man er uenig i innholdet av.
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #7 Skrevet 10. november 2004 Definisjonen på desinformasjon er informasjon man er uenig i innholdet av. Det er nok ikke det. Det er når man bl.a gir rettslige råd , utgir seg for å ha peiling når man vitterlig dreier gasnke så mye om på saken...Men selvsagt; dette er ikke et fagforum. så la "disse" bare holde på..DE finner sikkert en stor glede i det!
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #8 Skrevet 10. november 2004 Og så kan man være sikker på at det sitter noen og applauderer for denne desinformasjonen.... :evil:
Gjest StoreSky Skrevet 10. november 2004 #9 Skrevet 10. november 2004 Definisjonen på desinformasjon er informasjon man er uenig i innholdet av. Gjentar denne. ok. når brøt jeg mitt første KG. bud: Du skal ikke fortsette debatten i umulige tråder!
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #10 Skrevet 10. november 2004 Gjentar denne. ok. når brøt jeg mitt første KG. bud: Du skal ikke fortsette debatten i umulige tråder! Og du skal liksom være førskolelærer?? Hvor gammel er du egentlig??
Gjest StoreSky Skrevet 11. november 2004 #13 Skrevet 11. november 2004 Oh no' date=' ikke nå igjen![/quote'] Kanskje flytte denne til skråblikk og generalisering..?
Gjest LoisLane Skrevet 12. november 2004 #15 Skrevet 12. november 2004 Og DU, Gjest, må nok ta din del av ansvaret. Kan du ikke bare holde deg unna dette forumet, siden det er stapp fullt av desinformasjon, førskolelærer og andre slemme mennesker som er ute etter deg? Vi skal nok klare oss uten deg...
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #16 Skrevet 12. november 2004 Og DU, Gjest, må nok ta din del av ansvaret. Kan du ikke bare holde deg unna dette forumet, siden det er stapp fullt av desinformasjon, førskolelærer og andre slemme mennesker som er ute etter deg? Vi skal nok klare oss uten deg... Hvem er det som HELE tiden må komme med det samme oppgulpet opp att og opp att....Har JEG sagt noe en gang så skal det gjentas, og gjentas og gjentas.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #17 Skrevet 12. november 2004 Og DU, Gjest, må nok ta din del av ansvaret. Kan du ikke bare holde deg unna dette forumet, siden det er stapp fullt av desinformasjon, førskolelærer og andre slemme mennesker som er ute etter deg? Vi skal nok klare oss uten deg... Hvem er det som HELE tiden må komme med det samme oppgulpet opp att og opp att....Har JEG sagt noe en gang så skal det gjentas, og gjentas og gjentas.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #18 Skrevet 12. november 2004 Og DU, Gjest, må nok ta din del av ansvaret. Kan du ikke bare holde deg unna dette forumet, siden det er stapp fullt av desinformasjon, førskolelærer og andre slemme mennesker som er ute etter deg? Vi skal nok klare oss uten deg... Du(dere) kunne kanskje ikke tenke at det jeg skrev bare var en spøk????? Nå undomiel skriver at hun vil ha meg bort til nettopp "Skråblikk og generalisering". Jeg gir opp..her er så dødseriøst at...
Gjest LoisLane Skrevet 12. november 2004 #19 Skrevet 12. november 2004 Nå er det vel du som gjentar deg selv, gjest... Flere stiller spørsmål til innleggene dine, du blir sint og skjeller ut folk som vil hjelpe deg - dette har skjedd opptil flere ganger. Mange har bemerket din arrogante oppførsel! Det kan selvfølgelig være alle på KG det er noe galt med, men kan du bruke fem minutter på å tenke over om du kunne ha møtt folk md en litt annen innstilling? Det er så innmari lett å kjenne deg igjen, derfor kommer nok dette "oppgulpet" du er så lei deg for. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke likte å bli hengt ut som innehaver av en utdannelse som du mener automatisk gjør meg til en versting på nettet.
Gjest Gjestegjesten Skrevet 12. november 2004 #20 Skrevet 12. november 2004 Nå er det vel du som gjentar deg selv, gjest... Flere stiller spørsmål til innleggene dine, du blir sint og skjeller ut folk som vil hjelpe deg - dette har skjedd opptil flere ganger. Mange har bemerket din arrogante oppførsel! Det kan selvfølgelig være alle på KG det er noe galt med, men kan du bruke fem minutter på å tenke over om du kunne ha møtt folk md en litt annen innstilling? Det er så innmari lett å kjenne deg igjen, derfor kommer nok dette "oppgulpet" du er så lei deg for. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke likte å bli hengt ut som innehaver av en utdannelse som du mener automatisk gjør meg til en versting på nettet. Hmmm hvordan i alle dager vet du hvilken gjest du forholder deg til? Og ja, det er riktig nok ikke din skyld at gjester ikke bruker et navn som skiller dem ut, men likevel. Du har da ikke psykiske evner....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå