Gå til innhold

Brystvortepiercing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å pierce ene brystvorten min. Er ikke helt fornøyd med form og str, men silikon er uaktuelt, så tenker kanskje piercingen tar litt fokus. Det jeg lurer på er om folk fremdeles synes det er turn on? Noen som har det, og vil dere anbefale det? Hvilken skal jeg pierce? Synes det ser ut som rihanna har i høyre, så da blir det kanskje det da? Haha. Gjør det veldig vondt? 

Jente 20

Anonymkode: 071e1...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjør litt vondt, men ikke den verste å ta. Brystvortene gikk fra sensitiv til S-E-N-S-I-T-I-V. Det er nok at t-skjorta gnir litt mot dem, liksom. Liker det. :P

Anonymkode: 355ca...7be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann synes det er turn off, ikke noe spesielt glad for noe som helst piercing(liker kvinnekroppen mest mulig "clean". Kanskje gammeldags av meg på det området, men det er bare min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Hei! Jeg har nylig tatt piercing i begge nipplene og synes det er det beste jeg har gjort på lenge! Super fornøyd og klarer ikke ta blikket vekk fra de. Om det gjør vondt? Selvfølgelig. Du stikker tross alt en nål gjennom nippelen, men det er ikke så vondt at det er uutholdelig. Prøv å klyp det helt sinnsykt hardt i nippelen, da har du en liten aning på hvor vondt det gjør, men det er jo ikke det samme... 

Før du tar den så anbefaler jeg sterkt å massere nippelene ganske hardt først, det hjelper mye! 

Og vær super nøye med rensingen! Det er utrolig lett å få infeksjoner, det er jo et åpent sår.

Lykke til!

Anonymkode: 3dc22...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig turn off for meg som mann. 

Faltisk en deal breaker for meg, jeg kunne aldri vært sammen med en med piercing på brystene.

Lær deg heller å elske puppene dine! Er det en ting menn ikke kan motstå er det selvtillit og selvsikkerhet!

Anonymkode: 9769c...434

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler det, og var jeg deg ville jeg ha piercet begge brystvortene, ellers ser det bare rart ut. Det gir mye mer følelse, og i tillegg ser det veldig pent ut. Når det gjelder menn, så er preferanser selvsagt varierende. Ingen har så langt hatt noe imot mine piercinger.

Anonymkode: 2f880...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann synes det er turn off. I vennekretsen har vi et inntrykk av at det er mest "løse" jenter som har det

Anonymkode: 2f7fd...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i begge og var veldig fornøyd en lang stund, de så også bedre ut. Men pga jobb og mye friksjon så fikk jeg konstant trøbbel med den ene, og det ble vondt og ubehagelig til slutt, så jeg tok ut begge. Det var ikke så innmari vondt å ta, men det gror litt sakte og du må være konsekvent med lunkent saltvann og kompresser og rensing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fir all del. Det viktigste er at du liker det selv :-)

Hilsen anonym ovet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venomoth

Om du vil bli fornøyd med puppene dine er det selvbildet ditt du må hanskes med, en stang eller ring gjennom brystvorten gjør ikke susen på et slikt problem.

Vet ikke helt om jeg vil anbefale det da jeg syns min bare var i veien. Det var ikke vondt å ta den men det var ganske vondt når det gikk betennelse i den. Grotiden er kjempe lang og man må konsekvent rense og passe på den i en evighet. Arret er også relativt tydelig når man tar den ut, men mistenker at mitt er veldig tydelig på grunn av at jeg fikk en liten betennelse. Det var vondt, det! Følsomheten i brystvorten steg betraktelig etter at jeg tok piercingen også, men den er nå mindre følsom når stanga er ute. 

Endret av Venomoth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se kult ut, men jeg hadde ikke turt å ta på de igjen i frykt for å rive i piercingen og nippelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30. november 2016 den 21.55, AnonymBruker skrev:

Jeg som mann synes det er turn off. I vennekretsen har vi et inntrykk av at det er mest "løse" jenter som har det

Dette med løse stemmer nok ikke for alle. Jeg har piercing der og har ikke hatt sex på år og dag. Har ikke one night stands. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over har følsomheten stiger betraktelig. Også etter den/er er tatt ut (for min del i hvertfall, tok ut for 6-7 år siden og merker veldig forskjell på den som var piercet og den som aldri har vært piercet).

Jeg måtte fjerne min fordi jeg fikk betennelse "ut av det blå". Hadde ikke gjort noe jeg ikke skulle, men fikk en liten betennelse som aldri ga seg (uansett hvor mye jeg renset og styrte). Har ikke synlig arr i dag.

Jeg syntes det var veldig vondt å ta. Men jeg er nok også pysete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg piercet min venstre på et do på ungdomsskola for 13 år siden. Har hatt den ute i en periode på 3 år og de var ikke nå problem å presse smykket gjennom igjen (gjorde litt ondt, men gikk fint). Aldri hatt problemer med den, og alltid fått positiv respons fra det motsatte kjønn. I tillegg er den som andre over her sier - supersensitiv! Jeg digger det, men kunne aldri tenkt meg å ha i begge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nippelpiercing er dritsexy! :hjerter:

Har veldig lyst til å ta selv, men har vært redd for å miste følsomheten, jeg. Det at man bare blir enda mer følsom er jo en superbonus. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...