Cordelia Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Set at det er mange som opplever dette fenomenet her på forumet. Fant denne karen på Youtube. Her er forklaringen! Kanskje?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Ja, menn forsvinner fordi de etterhvert finner ut at dama de dater ikke er en de ser en framtid med. Er dette noe nytt eller vanskelig å forstå? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 366b2...362 3
Cordelia Skrevet 26. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, menn forsvinner fordi de etterhvert finner ut at dama de dater ikke er en de ser en framtid med. Er dette noe nytt eller vanskelig å forstå? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 366b2...362 *Sukk* Tydeligvis ikke alle, ser det ut som. Var vel litt mer til videoen enn det du refererer til.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Dette forklarer de som forsvinner og blir borte. Hva med de som lar døren stå oppe og bruker den? Kommer og går kommer og går? Anonymkode: 64b27...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Dette er så irriterende. Har nylig begynt å date en kar. Vært på et par dates og han har vært veldig PÅ hele veien. Sendt meldinger og virket skikkelig interessert. Siste date så kysset vi og han snakket masse om hva vi skulle finne på fremover. Dagen etter: ingen sms eller noe. Jeg skrev etter 2 dager. Fikk en melding tilbake som egentlig ikke var noe å svare på. Virker plutselig totalt uinteressert. HVORFOOOOR??? Det kan jo ikke være fordi han plutselig ikke likte meg når han dagen før tydeligvis gjorde det og planla fremover...har gått flere dager nå..Gir opp dating snart. Anonymkode: 2c3b6...e19
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Damene på kg har begynt med pua videoer Morsomt etter all slakten som har blitt gitt. Anonymkode: c3b6d...848
Gjest Sitronvann Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Menn forsvinner fordi de av en eller annen grunn mener det er best for dem. Og det er jo egentlig helt forståelig. Det er bare det at de lager så mye mer unødvendige problemer og smerter for motparten med å bare forsvinne uten å kutte av med å si at de dessverre ikke er interessert. På en måte, roten til alt ondt i verden.
Gjest Aye Skrevet 27. juni 2016 #8 Skrevet 27. juni 2016 Jeg sier det da rett ut hvis jeg plutselig mister lysten. Er ikke en feig dott som bare forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #9 Skrevet 27. juni 2016 59 minutter siden, Sitronvann skrev: Menn forsvinner fordi de av en eller annen grunn mener det er best for dem. Og det er jo egentlig helt forståelig. Det er bare det at de lager så mye mer unødvendige problemer og smerter for motparten med å bare forsvinne uten å kutte av med å si at de dessverre ikke er interessert. På en måte, roten til alt ondt i verden. Akkurat. Det er en grunn for at så mange jenter blir hekta, eller totalt forvirra. Alt hadde vært så mye enklere om gutta hadde sagt "sorry - dette funker ikke for meg". Da kan man deppe et par dager og gå videre. Men blir de avvisende så blir jenta desperat etter tilbakemeldinger og lurer på hva som skjedde. Anonymkode: b9a67...bd4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #10 Skrevet 27. juni 2016 Jenter gjør vel dette i like stor grad som gutter? Anonymkode: 0be0a...754
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #12 Skrevet 27. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Damene på kg har begynt med pua videoer Morsomt etter all slakten som har blitt gitt. Anonymkode: c3b6d...848 PUA er jo noe annet da Anonymkode: 16a84...d71 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #14 Skrevet 27. juni 2016 Den 26.6.2016 at 13.32, AnonymBruker skrev: Ja, menn forsvinner fordi de etterhvert finner ut at dama de dater ikke er en de ser en framtid med. Er dette noe nytt eller vanskelig å forstå? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 366b2...362 Det er ganske nytt for meg, ikke så lenge siden jeg fant ut av det faktisk. Og mere som er nytt er at menn bruker så mye lengre tid enn kvinner for å finne ut av følelsene sine, og på den tiden kan de gjøre mange ting som gjør at det virker som om de vil ha et forhold. Det er også nytt at de gjør det fordi de ikke vil "brenne alle broer". Jeg har jo også gjort det selv men har ikke vært spesielt bevisst på hvorfor jeg har gjort det igrunn. Anonymkode: de47a...553
Cordelia Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #15 Skrevet 28. juni 2016 Den 27.6.2016 at 14.47, AnonymBruker skrev: PUA er jo noe annet da Anonymkode: 16a84...d71 Noe ganske annet. Men gjør ikke noe det så lenge en kan bruke det til å komme med sure oppstøt.
Cordelia Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Må si jeg ikke har så mye erfaring med akkurat dette( Ikke noe med nettdating.) , men de uendelige trådene her på kg er jo umulig å ikke se. Blir litt oppgitt. Men hvis noen faser ut kontakt, uansett hvem det er, lar jeg de som regel seile sin egen sjø hvis de ikke responderer etter en liten stund. Livet er for kort, og tiden min er for dyrebar til sånt tull. En grunn til at jeg foretrekker å la ting hende gradvis. Hvis ikke en person er nogenlunde konsistent, sier sier det mye om personens karakter. Endret 28. juni 2016 av Cordelia 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #17 Skrevet 28. juni 2016 2 timer siden, Cordelia skrev: Må si jeg ikke har så mye erfaring med akkurat dette( Ikke noe med nettdating.) , men de uendelige trådene her på kg er jo umulig å ikke se. Blir litt oppgitt. Men hvis noen faser ut kontakt, uansett hvem det er, lar jeg de som regel seile sin egen sjø hvis de ikke responderer etter en liten stund. Livet er for kort, og tiden min er for dyrebar til sånt tull. En grunn til at jeg foretrekker å la ting hende gradvis. Hvis ikke en person er nogenlunde konsistent, sier sier det mye om personens karakter. Sant nok. Anonymkode: ca45d...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå