AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Bestilte noe fra en engelsk nettbutikk, fikk ordrebekreftelse og beskjed om at den var sendt. Bestilte 2 varer separat, og den første varen fikk jeg i posten. Den andre varen ventet og ventet jeg på (selv om de ble bestilt samme dag) og jeg så på mailen: "Thanks for your return": Altså, jeg har IKKE returnert denne varen (jeg har jo ikke mottatt den engang)?? Hva kan ha skjedd? Anonymkode: c8085...6b1
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 var det pakker som kom på postkontor eller i postkassen?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 1 minutt siden, HappyWaffle skrev: var det pakker som kom på postkontor eller i postkassen? postkassen. Anonymkode: c8085...6b1
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: postkassen. Anonymkode: c8085...6b1 da har jeg desverre ikke noe annet svar en at posten har tulla. litt vanskelig å skylde på feil adr osv når den første kom frem. snakk med selger og spør han om hva som står på returlappen på pakken.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 2 minutter siden, HappyWaffle skrev: da har jeg desverre ikke noe annet svar en at posten har tulla. litt vanskelig å skylde på feil adr osv når den første kom frem. snakk med selger og spør han om hva som står på returlappen på pakken. Ok, får bare tak kontakt. Samboeren min sa at han har opplevd det hvis pakken har blitt ødelagt i posten (?), men det er ekstremt merkelig at posten ikke har tatt kontakt med meg og bare sendt den tilbake! Anonymkode: c8085...6b1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Det er forresten snakk om asos.com Anonymkode: c8085...6b1
EvaLena Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Det kan være at de takker for at du atter en gang bestiller noe fra de. Jeg har sett det samme selv når jeg har bestilt fra samme leverandør flere ganger. 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok, får bare tak kontakt. Samboeren min sa at han har opplevd det hvis pakken har blitt ødelagt i posten (?), men det er ekstremt merkelig at posten ikke har tatt kontakt med meg og bare sendt den tilbake! Anonymkode: c8085...6b1 som regel så får du en ødelagt pakke. da pakker de den inn i noe å har med beskjed. men hvis den r ødelagt og kun returadressen er lesbar så kan jeg skjønne det.
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 1 minutt siden, EvaLena skrev: Det kan være at de takker for at du atter en gang bestiller noe fra de. Jeg har sett det samme selv når jeg har bestilt fra samme leverandør flere ganger. takker for handelen? TS mangler jo en pakke
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 1 minutt siden, HappyWaffle skrev: takker for handelen? TS mangler jo en pakke Ja, jeg har ikke fått den engang. Har dog betalt for den, de skrev at jeg skulle få pengene tilbake. Men jeg er kjempeirritert for dette var noe jeg skulle ha med på ferien Anonymkode: c8085...6b1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Flere med noen idéer? Anonymkode: c8085...6b1
Gjest smilejenta Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere med noen idéer? Anonymkode: c8085...6b1 Ene pakken er større enn den andre, den ble derfor levert til postkontoret og ikke postkassen. Noe feil må ha skjedd da du ikke har fått hentemelding, men grunnet mangel på henting er pakken sendt tilbake etter en viss tid (tror det er 2 uker)
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #13 Skrevet 27. juni 2016 9 timer siden, smilejenta skrev: Ene pakken er større enn den andre, den ble derfor levert til postkontoret og ikke postkassen. Noe feil må ha skjedd da du ikke har fått hentemelding, men grunnet mangel på henting er pakken sendt tilbake etter en viss tid (tror det er 2 uker) Nei, den pakken jeg forventet er omtrent halvparten så stor som den første pakken, som jeg fikk i postkassen. Altså, skal forsøke å forklare: 15.6 bestilte jeg. Den ble sendt raskt. Fra UK. 17.6 fikk jeg beskjed om at jeg hadde returnert. Og takk for det. Noe jeg ikke har. Har ikke rukket å få pakken engang. Og pakken var liten, antakeligvis så liten at den ikke hadde tatt halve postkassen engang. Anonymkode: c8085...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå