Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte noe fra en engelsk nettbutikk, fikk ordrebekreftelse og beskjed om at den var sendt. Bestilte 2 varer separat, og den første varen fikk jeg i posten. Den andre varen ventet og ventet jeg på (selv om de ble bestilt samme dag) og jeg så på mailen: "Thanks for your return":

Altså, jeg har IKKE returnert denne varen (jeg har jo ikke mottatt den engang)?? Hva kan ha skjedd?

Anonymkode: c8085...6b1

Gjest HappyWaffle
Skrevet

var det pakker som kom på postkontor eller i postkassen? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

var det pakker som kom på postkontor eller i postkassen? 

postkassen.

Gjest HappyWaffle
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

postkassen.

da har jeg desverre ikke noe annet svar en at posten har tulla. litt vanskelig å skylde på feil adr osv når den første kom frem. snakk med selger og spør han om hva som står på returlappen på pakken. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HappyWaffle skrev:

da har jeg desverre ikke noe annet svar en at posten har tulla. litt vanskelig å skylde på feil adr osv når den første kom frem. snakk med selger og spør han om hva som står på returlappen på pakken. 

Ok, får bare tak kontakt. Samboeren min sa at han har opplevd det hvis pakken har blitt ødelagt i posten (?), men det er ekstremt merkelig at posten ikke har tatt kontakt med meg og bare sendt den tilbake! 

AnonymBruker
Skrevet

Det er forresten snakk om asos.com

Skrevet

Det kan være at de takker for at du atter en gang bestiller noe fra de. Jeg har sett det samme selv når jeg har bestilt fra samme leverandør flere ganger.

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ok, får bare tak kontakt. Samboeren min sa at han har opplevd det hvis pakken har blitt ødelagt i posten (?), men det er ekstremt merkelig at posten ikke har tatt kontakt med meg og bare sendt den tilbake! 

som regel så får du en ødelagt pakke. da pakker de den inn i noe å har med beskjed. men hvis den r ødelagt og kun returadressen er lesbar så kan jeg skjønne det. 

Gjest HappyWaffle
Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Det kan være at de takker for at du atter en gang bestiller noe fra de. Jeg har sett det samme selv når jeg har bestilt fra samme leverandør flere ganger.

takker for handelen? TS mangler jo en pakke 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

takker for handelen? TS mangler jo en pakke 

Ja, jeg har ikke fått den engang. Har dog betalt for den, de skrev at jeg skulle få pengene tilbake. Men jeg er kjempeirritert for dette var noe jeg skulle ha med på ferien :P

AnonymBruker
Skrevet

Flere med noen idéer?

Gjest smilejenta
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere med noen idéer?

Ene pakken er større enn den andre, den ble derfor levert til postkontoret og ikke postkassen. Noe feil må ha skjedd da du ikke har fått hentemelding, men grunnet mangel på henting er pakken sendt tilbake etter en viss tid (tror det er 2 uker)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, smilejenta skrev:

Ene pakken er større enn den andre, den ble derfor levert til postkontoret og ikke postkassen. Noe feil må ha skjedd da du ikke har fått hentemelding, men grunnet mangel på henting er pakken sendt tilbake etter en viss tid (tror det er 2 uker)

Nei, den pakken jeg forventet er omtrent halvparten så stor som den første pakken, som jeg fikk i postkassen. 

Altså, skal forsøke å forklare: 

15.6 bestilte jeg. Den ble sendt raskt. Fra UK. 

17.6 fikk jeg beskjed om at jeg hadde returnert. Og takk for det. 

Noe jeg ikke har. Har ikke rukket å få pakken engang. Og pakken var liten, antakeligvis så liten at den ikke hadde tatt halve postkassen engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...