Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg så tjukk og stor liksom. Merker at jeg er unnvikende rundt menn, fordi jeg føler meg så stor og ubetydelig. Jeg vet at jeg egentlig ikke er stor, er 168 høy og veier ca 55 kg. Men jeg føler meg stor!

Føler meg også stygg og ubrukelig. Vet også at jeg ikke bør føle det. Får masse oppmerksomhet fra menn jeg ikke vil ha. Det mangler absolutt ikke på tilbudene. Men jeg har satt kravene til meg selv og evt partner så høyt at ingen passer inn i malen, og de som passer inn er åpenbart ikke interessert.

konkluderer med at jeg er en 5'er som stadig vekk prøver seg på 9'ere. Blir selvfølgelig kraftig avvist og ender opp med å føle meg forferdelig selv.

men, jeg vil virkelig ikke ha en fyr jeg ikke tenner på, syns jeg som andre fortjener en jeg tenner på. Føler ikke kravene er helt urimelige heller, høy, med hår på hodet, helst skjegg og helst litt opptatt av å ta vare på seg selv.

dette ser ut til å være umulig å finne. Kan man endre hvem man blir tiltrukket av?

Anonymkode: 718bb...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si får legge lista litt lavere da, skjønner du. Ikke vær så kravstor og overfladisk til menn. Personligheten er viktigere, da kommer utseende etter av seg selv.

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet

Du har rett til å tenne på den du vil, men å si at du fortjener vedkomne er jo litt uh.... skivebom? Ingen mennesker fortjener noe som helst, uten å ha faktisk ha jobbet for det selv. De som får 9'ere er gjerne 9'ere selv. De har jobbet knallhardt med å bygge selvtillitt, kropp, personlighet og disiplin.

Du endrer nok hva du er tiltrukket av når du en dag ser at alle tilbudene er borte, du innser at du må ta til takke med det du får, og behovet for barn er størst. Da finner du nok ut av det selv. Dette regulerer seg selv.

Du kan jo unngå at dette skjer ved å faktisk jobbe med deg selv og gjøre deg selv til en nier. Ikke bare rent objektivt, men også føle deg som en nier også. Når det ytre samsvarer med det indre, så vil de mennene faktisk oppsøke deg og gjøre mye av jobben selv. Men ingenting kommer gratis

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så tjukk og stor liksom. Merker at jeg er unnvikende rundt menn, fordi jeg føler meg så stor og ubetydelig. Jeg vet at jeg egentlig ikke er stor, er 168 høy og veier ca 55 kg. Men jeg føler meg stor!

Føler meg også stygg og ubrukelig. Vet også at jeg ikke bør føle det. Får masse oppmerksomhet fra menn jeg ikke vil ha. Det mangler absolutt ikke på tilbudene. Men jeg har satt kravene til meg selv og evt partner så høyt at ingen passer inn i malen, og de som passer inn er åpenbart ikke interessert.

konkluderer med at jeg er en 5'er som stadig vekk prøver seg på 9'ere. Blir selvfølgelig kraftig avvist og ender opp med å føle meg forferdelig selv.

men, jeg vil virkelig ikke ha en fyr jeg ikke tenner på, syns jeg som andre fortjener en jeg tenner på. Føler ikke kravene er helt urimelige heller, høy, med hår på hodet, helst skjegg og helst litt opptatt av å ta vare på seg selv.

dette ser ut til å være umulig å finne. Kan man endre hvem man blir tiltrukket av?

Anonymkode: 718bb...3bb

Høh du er jo kjempetynn!
Jeg er 160 og veier 86 kg! men føler meg ikke tykk... Selvinnsikt, hva er det for noe? 

Du lider nok av flink pike syndromet, aldri bra nok.

Se deg i speilet hver morgen, smil og si at du er rålekker!

For det er du!

Og det går an å fremheve det som er bra. gå til en klesbutikk og kjøp klær som fremhever dine beste trekk, gå til frisøren, få farge og form du kler, smink deg !

Anonymkode: 5315e...ec5

Gjest Sitronvann
Skrevet

Har du vurdert å snakke med psykolog om dette? Du er superslank men føler deg stor, så jeg vil tro at det er endel hendelser i livet ditt som gjør at du ikke aksepterer deg selv som du er bla. 

Og selvfølgelig fortjener du en du tenner på! Men det er ikke sikkert at han er sprek og trent ;) Tvert imot. Men snill er han, smart og fornuftig også. Og han vil elske og respektere deg om du lar han få gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, selvbilde er rare greier. Du er etter alt jeg kan forstå slank, men føler deg stor. Jeg er bare litt høyere og veier 30 kg mer enn deg og skjønner at jeg er tjukk, men føler meg ikke så fæl likevel.

Anonymkode: 0827f...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...