Gå til innhold

Orgasme i søvne

Fremhevede innlegg

Gjest BethD
Skrevet

Ja. Det er mitt "problem". 

Det er ikke et problem altså, jeg bare brukte det ordvalget akkurat nå :)

Men er det flere som opplever dette? Man drømmer at man har sex eller gjør noe seksuelt også våkner man litt utav fordi man har en full on orgasme??

Dette hender meg titt og ofte, og jeg lurer svært mye på hvordan dette er mulig :fnise:

Er jo litt rart da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det har jeg aldri opplevd 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, BethD skrev:

Men er det flere som opplever dette? Man drømmer at man har sex eller gjør noe seksuelt også våkner man litt utav fordi man har en full on orgasme??

Dette hender meg titt og ofte, og jeg lurer svært mye på hvordan dette er mulig :fnise:

YES I do, and it's wonderful! 

Dette skjer ganske ofte, og jeg har ikke seksuelle drømmer i det hele tatt, våkner bare av at jeg kommer helt heftig! 

Anonymkode: 4235f...f86

Gjest *Micki*
Skrevet

Ikke akkurat orgasme kanskje men har våknet opp rimelig kåt etter våte drømmer. Kanskje spesielt hvis det er lenge siden sex. 

Skrevet

Om jeg ikke har ronket på 2-3 dager så skjer det uten unntak dessverre. Liker ikke få søvnen avbrutt med masse klin og søl

Gjest BethD
Skrevet
29 minutter siden, WubWub skrev:

Om jeg ikke har ronket på 2-3 dager så skjer det uten unntak dessverre. Liker ikke få søvnen avbrutt med masse klin og søl

Haha :) 

Men jeg har inntrykk av at det er normalt for menn?

Er ikke fult så normalt med kvinner kanskje ?

Skrevet
53 minutter siden, BethD skrev:

Haha :) 

Men jeg har inntrykk av at det er normalt for menn?

Er ikke fult så normalt med kvinner kanskje ?

Hatt mange våte drømmer, våknet av mange også, men aldri hatt noe anntydning til orgasme eller utløsning for den saks skyld.

Skrevet

Jupp, skjer innimellom.. Kjære syns det er kjempe morsomt :D 

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke orgasme men er mange ganger like før. Det er kjempefrustrerende! 😁 Har da en skikkelig deilig drøm og akkurat når jeg er på tur å nå klimaks, våknet jeg 😣😂

Anonymkode: 298c2...352

Skrevet

Det har skjedd meg et par ganger ja, om jeg har hatt en skikkelig opphissende drøm. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
10 timer siden, BethD skrev:

Samme greia her! Får også orgasme i søvne av og til. Av og til vet jeg ikke om jeg har drømt om sex engang:fnise:

Skrevet

Jepp, skjer ganske ofte, spesielt når det er lenge siden jeg sist har hatt sex. Er ikke noe problem for meg, for å si det sånn ;)

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, BethD skrev:

Kaller du det et problem??!! Prøv å få orgasme hver gang du får pump i hamstringen under lårcurls du!!!

Anonymkode: dd6fd...5ab

Skrevet

Har hendt noen ganger.. helt greitt det 😊 Kjedelig de gangene en våkner før en er "ferdig" da..

Gjest lipgloss
Skrevet

ja det hender med jevne mellomrom at jeg får orgasme i søvne, opplever også at jeg våkner av jeg onanerer i søvne.

Skrevet

Ja har skjedd flere ganger. Deilig måte å våkne på :) 

Skrevet

Har opplevd det noen ganger. Fantastisk! 😀

Gjest BethD
Skrevet
20 timer siden, Aye skrev:

Ja har skjedd flere ganger. Deilig måte å våkne på :) 

Ja men nå når det er 389 år siden sist jeg hadde sex så er det bare frustrerende...:P

Skrevet

Veldig digg med soveorgasmer, de er kraftigere enn vanlige orgasmer og varer lengre.

Kan imidlertid bli flaut når man bare slenger seg ned på sofan i stua for å sove litt, og så får man en med folk til stede. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...