AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Så og si hver gang vi har sex blir hun for følsom. Dette skjer hovedsakelig vaginalt, men ofte også under fingring og oralt. Hun nærmer seg, men som hun sier må hun enten gamble på at hun ikke blir følsom eller ikke komme. Sier til henne at hun er nødt til å fortelle meg hva jeg kan gjøre slik at HUN nyter det slik HUN vil, ikke tenke på meg hele tiden. Noe tips til hva jeg kan si/gjøre med dette for at hun slutter å ha fokus på meg, men heller seg selv? Anonymkode: 58b98...213
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 28 minutter siden, Reckless skrev: Hva mener du med "for følsom"? Hun blir for følsom nedentil slik at vi gjerne må stoppe opp sexen og vente til hun har "restituert" Anonymkode: 58b98...213
Gjest *Micki* Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Ikke fokuser for mye på at hun skal komme, spesielt ikke om hun er ung. Det kan gi henne prestasjonsangst og da kommer hun hvertfall ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Når hun blir for følsom, må du stoppe opp litt. Når du starter å stimulere henne igjen, bør du skifte litt på stedet du tar på eller slikker henne på, og på intensiteten. Ta mer forsiktig på henne, eller slikk mer forsiktig, og så kan du eventuelt øke etterhvert. Forsiktighet er stikkordet her, for da blir hun ikke så lett overfølsom. Det at hun tenker på deg forstår jeg ikke helt her, hva har det å gjøre med at hun blir for følsom at hun tenker på hvordan du har det? Anonymkode: 926cb...814 2
WayOverrated Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Ikke fokuser for mye på ett området, og ikke berør punkter som f.eks klitten direkte, ta heller "tak" i litt hud utenfor klitten og ikke direkte på. Samboeren min kan bli overfølsom på klitten innimellom, spesielt ved for mye bruk av fingre. Dere må bare prøve dere frem, men først og fremst bør hun jo fortelle deg hvordan hun helst vil ha det, hvis ikke kan det jo bli som en lotto trekkning for deg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå