Gjest GT-R Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Funka helt fint i går, men nå når jeg skal ha den på slår den seg av etter 30 sec og på igjen, og sånn holder det på. Fjernkontrollen virker ikke. Er en Samsung UE50H6275SU . Har selvfølgelig prøvd å dradd ut stikkontakten. Noen som har peiling på hva dette kan være eller hva jeg kan gjøre? Kan det være tordenvær? Var meldt noe torden, men hørte aldri noe til det.
Gjest SuperSonic Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 (endret) Høres ut som introen til en skrekkfilm. Du har ikke fått en telefon om "seven days" også? Endret 26. juni 2016 av SuperSonic
Klossmajor Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 Pussig nok opplevde jeg tilsynelatende nøyaktig det samme da jeg skrudde på min mindre enn ett år gamle 75" Samsung TV på søndag morgen. Bildet frøs noen sekunder etter at Smart Hub området dukket opp på skjermen, for deretter at TV'en skrudde seg av og deretter på igjen, og samme regla på nytt i det uendelige. Hadde ordnet med levering til verksted hos InfoCare i Sverige da jeg i går gjorde et siste forsøk med å sette i stikk-kontakten igjen....og plutselig fungerte den som om ingenting hadde vært galt med den. Forklarte InfoCare om dette, men han jeg snakket med hadde ikke noen forklaring. En eller annen teknisk årsak må det jo være. Hvis da ikke TV'ene nå har blitt så smarte at de lever sitt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har også nylig fått problemer med et samsungprodukt, riktig nok et hjemmekinoannlegg. Det lever litt sitt eget liv og slår seg av og på uprovosert. Kan det være en oppdatering som har feilet? Anonymkode: 46285...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå