AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg har jo sett eldre damer som ikke har det. Men det er sååå mange jenter på min alder, kvinner heter det kanskje nå i en alder av 24, som har fått seg buede bryn. Før så var de flate. Men mulig det er at det ble mote en periode og de har tatovert de slik? Husker to av de jeg kjente var veldig naturlig pene, men de ser så "gamle" ut nå med de bua bryna sine. Anonymkode: c13aa...76b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Nei. Øyenbryn endrer ikke fasong med alderen... Anonymkode: de050...ef1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo sett eldre damer som ikke har det. Men det er sååå mange jenter på min alder, kvinner heter det kanskje nå i en alder av 24, som har fått seg buede bryn. Før så var de flate. Men mulig det er at det ble mote en periode og de har tatovert de slik? Husker to av de jeg kjente var veldig naturlig pene, men de ser så "gamle" ut nå med de bua bryna sine. Anonymkode: c13aa...76b Noen tatoverer jo brynene, men man får endret fasongen på brynene en god del ved bruk av napping, sminke og brynstylingsprodukter Anonymkode: 5626a...afa
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Sånn mye bua bryn er ikke naturlig, naturlige bryn er strek/svak buet Anonymkode: 3357c...7f5
Carrot Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Hva mener du med at de ser eldre ut med buede bryn kontra flate? Har noen flate bryn? Viser til denne, ser ingen falte bryn før som blir buede etter http://solhegge.com/for_etter.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå