Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jo sett eldre damer som ikke har det. Men det er sååå mange jenter på min alder, kvinner heter det kanskje nå i en alder av 24, som har fått seg buede bryn. Før så var de flate. Men mulig det er at det ble mote en periode og de har tatovert de slik? Husker to av de jeg kjente var veldig naturlig pene, men de ser så "gamle" ut nå med de bua bryna sine. 

Anonymkode: c13aa...76b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Øyenbryn endrer ikke fasong med alderen...

Anonymkode: de050...ef1

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo sett eldre damer som ikke har det. Men det er sååå mange jenter på min alder, kvinner heter det kanskje nå i en alder av 24, som har fått seg buede bryn. Før så var de flate. Men mulig det er at det ble mote en periode og de har tatovert de slik? Husker to av de jeg kjente var veldig naturlig pene, men de ser så "gamle" ut nå med de bua bryna sine. 

Anonymkode: c13aa...76b

Noen tatoverer jo brynene, men man får endret fasongen på brynene en god del ved bruk av napping, sminke og brynstylingsprodukter

Anonymkode: 5626a...afa

AnonymBruker
Skrevet

Sånn mye bua bryn er ikke naturlig, naturlige bryn er strek/svak buet

Anonymkode: 3357c...7f5

Skrevet

Hva mener du med at de ser eldre ut med buede bryn kontra flate? Har noen flate bryn?

Viser til denne, ser ingen falte bryn før som blir buede etter :fnise: http://solhegge.com/for_etter.html 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...