Skelly Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er av "den frodige typen", kan vi si. Har vel kanskje prøvd alt som jeg har råd til. Voks varer i to dager, og av og til får jeg slike fæle nupper på huden som varer i tre dager :-/ Veet krem og lignende er jeg helt glatt og fin i nesten to dager. Det hender jeg skjærer meg med den plast dingsen da, og det er jo ikke så pent å se på en lang sårskorpe over halve leggen. Barberhøvelen holder meg glatt og fin en kveld, da er jeg som sandpapir allerede morgenen etter, men noen ganger så holder det litt lengere. Prøver jeg å barbere igjen så får jeg slike fæle røde nupper og noen ganger til og med kviser (eller inngrodde hår). Hva bruker dere og hva holder lengst?
Asaliablogg Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 For meg holder voks og hårfjerningskrem lengst. Det har du jo prøvd fra før. Barberhøvel og pinsett synes jeg varer kortest. Har ikke prøvd elipsemaskin, noen påstår at det varer lenge og gir et bra resultat. Jeg vurderer selv permanent hårfjerning til høsten eventuelt. Huden skal ikke ha vært utsatt for sol de siste fire ukene.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Bruker voks. Barbering fungerer ikke for meg. Eller, det fungerer på leggene, men jeg er også "frodig" (likte det begrepet ), og trenger uansett også hårfjerning på lår, bikinilinje (og omegn), armhuler og rundt leppene, så jeg bruker voks på disse områdene (blir sår av høvelen). Nå går jeg jevnlig (hver 4.-5. uke) hos en salong og blir vokset på bein og bikini, og jeg opplever at det gir bedre resultat og varer lenger enn å vokse hjemme selv. Armhulene og på overleppe/hake vokser jeg hjemme med Veetvoksstrips. Det varer ikke like lenge, men jeg må uansett vokse såpass ofte her, og gidder ikke å gå på salong og vokse disse partiene hver uke. Det som er pes er å "innstille" voksingen etter ferier ol. Nå for eksempel, burde jeg ha vokset beina for en uke siden, men skal reise til bikiniland neste uke, så da utsetter jeg voksingen til dagen før avreise. Resultatet er at jeg må gå med pels på beina selv om sommeren er i gang. Anonymkode: d11fb...c81
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Jeg har også raus hårvekst, så jeg bruker hageredskapene- ljåen eller hekkesaksa. Og så trimmer jeg etterpå med kjøkkensaksa. Funker hver gang, kan anbefales! Anonymkode: 1bc2e...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå