Gå til innhold

Skal fly med min jrt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å fly, og siden min jrt veier litt over 6 kg. Så er han innenfor grensen. Han passer ikke i sharpa bag small som er innenfor målene SAS har satt opp. Men noen som har erfaring med å ta med seg medium? 

Er de veldig streng på målene til buret? Skal kun fly i 50 min. Innenlands. Hva er deres erfaring når dere er ute og flyr med hund/katt?

Tusen takk for svar på forhånd!  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse bagene er jo mye slik at de kan klemmes ned litt der det trengs for å få den under setet. Det er vel sjeldent at noen måler bagene. Jeg har bare reist med Widerøe og de spurte alltid om jeg visste krav om mål på bag.

Traff på ei dame som reiste utenlands med hund i åpen bag, så det er vel ikke så strengt.

• Liker 1
Skrevet

Du kan fint bruke sherpa medium, den går under setet siden den ikke er hard.

Skrevet
5 timer siden, ArtyFarty skrev:

Du kan fint bruke sherpa medium, den går under setet siden den ikke er hard.

Du har prøvd det selv?

Skrevet
1 minutt siden, Ringblomsten skrev:

Du har prøvd det selv?

Ja, jeg har flydd mange ganger med hund i kabinen, alltid med sherpa medium. Både med Norwegian og SAS.

Skrevet
10 timer siden, ArtyFarty skrev:

Ja, jeg har flydd mange ganger med hund i kabinen, alltid med sherpa medium. Både med Norwegian og SAS.

Takk for svar!  Vil bare ikke bli nektet å ta med et lit for stort bur. 

Skrevet
Den 26.6.2016 at 15.06, minsin skrev:

Disse bagene er jo mye slik at de kan klemmes ned litt der det trengs for å få den under setet. Det er vel sjeldent at noen måler bagene. Jeg har bare reist med Widerøe og de spurte alltid om jeg visste krav om mål på bag.

Traff på ei dame som reiste utenlands med hund i åpen bag, så det er vel ikke så strengt.

Okei, tusen takk for svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...