AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Mens når menn legger krav til hva slags kvinner de vil ha så er de mannsjåvinistiske griser ? Anonymkode: 6e919...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Hvem har sagt det? Alle har vel preferanser. Anonymkode: e8cee...ed0 13
Knirke Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Alle mennesker har visse ting de blir tiltrukket av, og andre ting som er "turnoff". Det er helt naturlig 4
stan Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Alle har vi jo ulike ønsker som vi håper en partner vil oppfylle. Noen ganger kan jo disse ønskene være urealistiske og urimelige. Det er jo når begge har realistiske ønsker til hverandre, et forhold har sjansen til å vare. 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mens når menn legger krav til hva slags kvinner de vil ha så er de mannsjåvinistiske griser ? Anonymkode: 6e919...5e4 ...sad... Lurer på hvordan du klarer å få noe slikt til å høres så forbanna negativt ut. For det første er det ikke dumt at kvinner har krav. Hvorfor skal ikke menn få ha krav? Mange menn jeg kjenner har krav. Forstår ikke hva du diskuterer. Anonymkode: 49827...a4c 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Det er fordi at gjennom tidene, så har ikke kvinner fått satt noe særlig krav. De måtte være takknemlige for at noen i det hele likte dem, og de havnet dermed i dårlige forhold. Menn har alltid kunnet stille krav, og de har vært særdeles høye og lagt et stort press på kvinner. Anonymkode: 6e0d7...710 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Det som er problemet er at kravene menn kommer med er ofte utseendemessige (puppestørrelse, vekt osv), mens kravene kvinner kommer med handler i stor grad om personalia (personlighetstrekk, religion, karriere osv). Det er ingenting i veien med en mann som setter krav til en eventuell partner, men krav om puppestørrelse er f.eks ikke noe som er relevant for et langt og sunt forhold. Anonymkode: 4889c...a37 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...sad... Lurer på hvordan du klarer å få noe slikt til å høres så forbanna negativt ut. For det første er det ikke dumt at kvinner har krav. Hvorfor skal ikke menn få ha krav? Mange menn jeg kjenner har krav. Forstår ikke hva du diskuterer. Anonymkode: 49827...a4c Prøv å post en annonym tråd på KG f.eks hvor du fremstår som en mann og skriver om at du ikke liker feite kvinner, og om hvordan du har dumpet en kvinne fordi hun ble overvektig eller noe slik, også ser du hvor godt kvinner aksepterer at menn har preferanser... Også kan du prøve noe tilsvarende som kvinne og se på reaksjonene. F.aks kan du si noe om at han begynte å bli lat, eller uhygienisk og at du dumpet han pga dette. Det er gjort mange ganger før, og resultatet er alltid overveldende likt og dobbeltmoralen alltid overveldende åpenbar. Anonymkode: a87f7...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er problemet er at kravene menn kommer med er ofte utseendemessige (puppestørrelse, vekt osv), mens kravene kvinner kommer med handler i stor grad om personalia (personlighetstrekk, religion, karriere osv). Det er ingenting i veien med en mann som setter krav til en eventuell partner, men krav om puppestørrelse er f.eks ikke noe som er relevant for et langt og sunt forhold. Anonymkode: 4889c...a37 For den mannen så er jo tydeligvis puppestørrelse relevant for et langt og sunt forhold da, hvem er du som skalbestemme hva som er viktig og ikke viktig? Anonymkode: c81f9...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å post en annonym tråd på KG f.eks hvor du fremstår som en mann og skriver om at du ikke liker feite kvinner, og om hvordan du har dumpet en kvinne fordi hun ble overvektig eller noe slik, også ser du hvor godt kvinner aksepterer at menn har preferanser... Også kan du prøve noe tilsvarende som kvinne og se på reaksjonene. F.aks kan du si noe om at han begynte å bli lat, eller uhygienisk og at du dumpet han pga dette. Det er gjort mange ganger før, og resultatet er alltid overveldende likt og dobbeltmoralen alltid overveldende åpenbar. Anonymkode: a87f7...ca6 Og etter hva jeg kan huske å lese, så er det alltid de samme personene som svarer på de trådene. Hadde det vært ulike personer hver gang, så e rjeg enig. Men ettersom det er de samme damene som forvarer kjønnet sitt, så blir det litt tynt. Ellers er det også maaaange i disse trådene som sier at det er helt greit, MEN at det kan være lurt å forsøke og løse det først. alstå snakke sammen om problemet .. Anonymkode: 40b09...673 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #14 Skrevet 26. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For den mannen så er jo tydeligvis puppestørrelse relevant for et langt og sunt forhold da, hvem er du som skalbestemme hva som er viktig og ikke viktig? Anonymkode: c81f9...aaa Hvis du bare ser etter det ytre når du ser etter en livspartner, så ser du ikke etter en livspartner. Hvis personlighet ikke er viktig for deg, så kan du få deg en knulledukke i stedet. Anonymkode: 4889c...a37 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #15 Skrevet 26. juni 2016 31 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Alle har vel noen krav? Jeg vet ikke hva du svarer på. Men det er ihvertfall ikke det jeg spør om. Anonymkode: 6e919...5e4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Skrevet 26. juni 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: For den mannen så er jo tydeligvis puppestørrelse relevant for et langt og sunt forhold da, hvem er du som skalbestemme hva som er viktig og ikke viktig? Anonymkode: c81f9...aaa Om en mann mener at puppestørrelse er viktigere enn kommunikasjon, glede, latter, tårer, gode stunder etc etc så er han jo hjernedød. Anonymkode: 1b00e...2c6 5
Gjest Sitronvann Skrevet 26. juni 2016 #17 Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For den mannen så er jo tydeligvis puppestørrelse relevant for et langt og sunt forhold da, hvem er du som skalbestemme hva som er viktig og ikke viktig? Anonymkode: c81f9...aaa En mann som tror at størrelsen på en pupp er alfa og omega vil få det svært tungt med seg selv senere i forholdet når puppen endrer seg i takt med graviditet, amming, mulig kreft og innskrumping pga alderdom. Mao, han vil aldri bli fornøyd. Jeg unner ingen kvinner en så sneversynt unge i gammel forfallen rynkekropp. Nie han mest sannsynligvis blir om han ikke gjør som James Bond.
SunnivaOslo Skrevet 26. juni 2016 #18 Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva du svarer på. Men det er ihvertfall ikke det jeg spør om. Anonymkode: 6e919...5e4 Men hva du spør om og hva som er realiteten stemmer ikke overens da. Alle har rett på å ha krav,og menn er ikke unnlatt denne regelen som du hevder. Det er kanskje det at menns krav ofte er "store pupper,trang fitte og så ung som mulig" noe som ja er litt ekkelt. Sjeldent man hører at menn har krav på personlighet e.l. det er alltid "jo nærmere 0,jo trangere hull"-krav. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #19 Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Men hva du spør om og hva som er realiteten stemmer ikke overens da. Alle har rett på å ha krav,og menn er ikke unnlatt denne regelen som du hevder. Det er kanskje det at menns krav ofte er "store pupper,trang fitte og så ung som mulig" noe som ja er litt ekkelt. Sjeldent man hører at menn har krav på personlighet e.l. det er alltid "jo nærmere 0,jo trangere hull"-krav. SunnivaOslo ute med sine egne fabuleringer igjen. Som vanlig uten noen som helst rot i virkeligheten. Anonymkode: a87f7...ca6
Gjest Minesveiper Skrevet 26. juni 2016 #20 Skrevet 26. juni 2016 Når jeg leste hi begynnte jeg å tenke på det barn ofte gjør når de er frustrerte over noe. "Hvorfor får Bengt lov til å sitte på stolen og ikke jeg?" Hvorfor gidder man å lage denne tåden i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå