Gå til innhold

Hva vil han, egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har styra en stund med en kar nå, vi holdt vel på fredag mai, til juni. Han som begynte å sjekke opp meg. Lang historie kort, endte det med at jeg ble med han hjem etter en fuktig kveld. Dagen derpå skrev jeg en del med han, å spurte om hva han tenkte nå, å hvor veien går videre. Fikk da beskjed om at han ikke var ute etter et forhold nå, fordi han har alt for mye å gjøre, så han kunne ikke binde seg mens han holdt på med det han gjør. Men venner kunne vi gjerne være. Selvfølgelig ble jeg jo skuffet fordi jeg hadde jo begynt å bli veldig betatt av denne karen, men ok. Jeg kan jo ikke annet enn å akseptere det, jeg sa jo at den er grei. Så trakk jeg meg litt unna. Også har han ikke nevnt noe mer på det, så jeg gikk i grunn ut i fra at det bare var en litt dårlig unnskyldning, siden han tross alt la seg etter meg, å sa/gjorde ting som indikerte at han ville noe mer med meg. 

I ettertid har vi snappet og snakket ofte, så og si hver dag. Nå på lørdag møtte jeg han, å da stoppet han opp å snakket litt med meg. Spurte åssen det går og slikt, også fortalte han hvordan det gikk med han, og at han bla var så sliten og lei av alle de prosjektene som tok sånn tid, 'jeg sovna til og med på vorse i dag, og jeg er ikke akkurat full da, er ikke mye moro'  osv.

I tillegg tok han opp en samtale vi hadde etter det kom fram at han ikke kunne noe mer. For da spurte jeg han, blir det veldig kleint mellom oss om vi sees igjen nå da (vi treffer på hverandre ganske ofte i helgene pga felles kjente) kanskje det blir til at vi ikke snakker/hilser og sånn. Da sa han at det virket som om jeg var veldig nervøs for at han ikke ville snakke mer med meg? Nei, jeg ville vel heller mer vite hvor jeg hadde deg da, og slike ting. Da sa han plutselig at du vet jo hvordan jeg føler det (nei, jeg gjør ji ikke det), men at jeg har så mye å gjøre, det er bare sånn og bla bla bla (han snakket seg veldig bort etterhvert), også lurte han på om jeg ikke ville bli med han en liten tur hjem. 

Det som er det merkelige, er at en felles venn av oss plutselig spurte jeg på lørdag; hvordan gikk daten mellom deg og xxxx? Jeg bare hæ, jeg har vel ikke vært på date med han jeg, jeg avtalte jeg skulle treffe gang i byen en dag bare meg og han? Åja, nei, for hun hadde spurt han ista, å da hadde han svart at en mann snakker ikke om sånt, med et smil pm munn. Hun venninnen min vet forresten ikke om han fra min side, for jeg har ikke sagt noe til henne. Så spør jeg om han har sagt noe? Ja, altså, det her er jo en stund siden da, men da sa han at han skulle på date med deg, og at han gledet seg så å håpet det gikk bra, samt at han lurte på om hvordan jeg var, og om venninnen min hadde noen tips. 

I tillegg inviterte han meg nå da nok en gang med hjem, hvor han koste, klina, hadde sex med meg, å til og med skrev en melding til en av de involverte i prosjektet at 'vi trenger ikke ta det i morgen' (den meldingen viste han meg, uten at jeg tenkte noe mer over det.  så ville han gjerne at jeg skulle sove der. 

Først tenke  jeg ok, hvorfor ikke. Men så ble jeg veldig usikker, bare vred meg, og til slutt tenkte jeg at nei, dette orker jeg ikke, så jeg dro. Han lå da å sov, gadd ikke vekke han for å si at må drar jeg. Ville skape minst mulig drama. 

Dagen etter hørte jeg ingenting fra han før jeg sendte snap med noe jeg drev med på kvelden. Chill fikk jeg tilbake, ganske kort og konsist til han å være. Så kom jeg til å tenke på.. Han fikk jo aldri noe forklaring på hvorfor jeg dro. Jeg tenkte 'han har jo sagt han ikke vil noe seriøst, da må det vel bare være deilig at dama er borte på morgenen'. Men når jeg tenker meg om, så hadde han jo avlyst det han skulle dagen etter, som faktisk er en av de prosjektene som tar sånn tid.. Kanskje han var litt fornærmet? Så jeg skrev en melding om at det var ikke meningen å bare dra sånn, men at det bare ble sånn. Og at jeg håpet han hadde sovet godt, og hadde en fin dag. Fikk tilbake at han hadde sovet veldig godt, og skulle sove litt mer i kveld. (med smilefjes) 

Og nå er jeg da lott forvirret, kan man si. I ene øyeblikket legger han seg etter meg, tydeligvis går å skryter å snakker om at han skal på date med meg, og hadde virket oppriktig glad å nervøs, så snakker vi masse sammen, så drar vi ut sammen, jeg blir med han hjem, vi har sex, han vil ikke noe seriøst fordi han har så mye å gjøre (ok, var sexen så dårlig, tenkte jeg), men vi kunne være venner, så hører jeg knapt en dritt fra han, så snakker vi en del, så kommer han plutselig å sier at jeg vet hvordan han føler, så inviterer han meg igjen (ok, tydeligvis ikke dårlig sex), så vil han jeg skal sove over der, avlyser prosjektet han skulle på dagen etter (det kan jo ha vært tilfeldig, men han var veldig opptatt av å Vise meg den meldingen da), så vil han jeg skal sove der, våkner uten meg, å spør heller ikke noe om det, og ja.. Jeg er mildt sagt forvirret da.. Hva vil han? Hvor vil han med dette? Jeg er jo forsåvidt veldig betatt av fyren, men jeg sitter ikke å venter på han for at han skal ha tid, da må jeg bare gå videre. Og hvis han bare er ute etter vennskap og/eller sex, så syns jeg veldig mye av det andre ikke stemmer. Huff, kanskje han er like forvirret som meg? :P

Hva er det best at jeg sier/gjør nå? Er det kun for å få sex, så er det andre gangen han spiller på mine følelser for å få det, og det er i alle fall ikke snilt. 

Anonymkode: d4e96...04b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han spiller jo ikke på dine følelser. Han har fortalt deg at han ikke vil ha noe forhold. Det er vel så rett fram som det kommer, så det er jo veldig redelig av han :) 

Høres ut som han vil ha vennskap og/eller sex.

Anonymkode: c505f...007

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han spiller jo ikke på dine følelser. Han har fortalt deg at han ikke vil ha noe forhold. Det er vel så rett fram som det kommer, så det er jo veldig redelig av han :) 

Jo, men så har man da igjen dette med at han da har fortalt andre at han skulle på date med meg, tydelig gledet seg å vært nervøs, at han må plutselig avlyser de ekstremt viktige tingene, var veldig opptatt av at jeg skulle være der/sove der/holde meg i hånda osv osv, plutselig nå kommer å sier at jeg vet hvordan han føler det (i det hele tatt at han drar opp det der igjen, er jo ekstremt unødvendig, vi hadde jo avklart det?) så er bare litt forvirret over hele greia da. Og nei, han var ikke veldig redelig og ærlig tidligere, fordi da spilte han veldig på følelsene mine å sa at han ville ha meg osv, men dette tok jeg mer som at det bare var noe han sa for å få meg i seng. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men så har man da igjen dette med at han da har fortalt andre at han skulle på date med meg, tydelig gledet seg å vært nervøs, at han må plutselig avlyser de ekstremt viktige tingene, var veldig opptatt av at jeg skulle være der/sove der/holde meg i hånda osv osv, plutselig nå kommer å sier at jeg vet hvordan han føler det (i det hele tatt at han drar opp det der igjen, er jo ekstremt unødvendig, vi hadde jo avklart det?) så er bare litt forvirret over hele greia da. Og nei, han var ikke veldig redelig og ærlig tidligere, fordi da spilte han veldig på følelsene mine å sa at han ville ha meg osv, men dette tok jeg mer som at det bare var noe han sa for å få meg i seng. 

Ja men han har ikke sagt til deg at det er en date (såvidt jeg har forstått). Så da er det jo ikke å spille på følelsene dine. Du vet vel ikke hva man mente med det egentlig. Og siden han har sagt han ikke ville ha et forhold, så ville jeg gått ut i fra det.

At han gledet seg og var nervøs (igjen, tolkninger fra din side), betyr heller ikke at han lyver til deg eller spiller på følelser. Det gjør heller ikke kosing eller å avlyse planer når han allerede har informert om at han ikke vil ha et forhold. At han avlyser planer kan det være mange grunner til. Og kanskje han dro det opp når det allerede var avklart fordi han ville være sikker på at du forstod at han ikke ville ha et forhold.

Jeg sier ikke at det er sikkert at han ikke vil noe mer. Det er det umulig for meg å vite. Men han lurer deg jo ikke på noen måte når han har sagt to ganger at han ikke vil ha et forhold. Da regner han nok med at du er klar over hva dette er.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex med deg når han er kåt. Han sender miksede signaler slik at du blir usikker og lurer på om han kanskje vil noe mer fordi det gjør det lettere å holde på deg som en pulevenn.

Anonymkode: 69666...bd2

Skrevet

Det er kun en måte å finne ut hva han vil.. Snakk med ham!
Si til ham at han sender deg forskjellige signaler, og sier forskjellige ting til forskjellig tid, og at du vil ha en avklaring på hva han FAKTISK vil.

Fremmede mennesker på et nettforum, kan ikke lese tankene hans. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tolket at han var nervøs og oppspilt. Han hadde sagt til en felles venninne at han skulle på date med meg, at han gledet seg veldig, men samtidig var nervøs, fordi han håpet det gikk bra. Også hadde han spurt henne om tips, og hvordan jeg var osv. (og igjen, jeg har aldri nevnt et ord om han til henne, og jeg trodde ikke vi skulle på date, jeg avtalte å møte han ute).

Nei, jeg vet at dere ikke sitter her å har svaret, men jeg føler meg veldig dum om jeg skal spørre han igjen da, når han tidligere har sagt at han ikke kunne noe seriøst nå. Det var riktig nok helt i begynnelsen, og han har begynt å sende miksa signaler i ettertid, men allikevel er ikke jeg interessert i å være pulevenn med en jeg er betatt av, som vet det så innmari godt, å bruker det for å holde på meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er interessert i å ha han som pulevenn må du jo bare si det til han. Han har jo allerede fortalt hva han vil, så ballen ligger hos deg.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette.

Det at han har snakket om deg til venninnen din kan være ren taktikk. Forstår virkelig ikke hvordan du kan være usikker når han har sagt rett ut at han ikke er interessert i et forhold med deg.

Anonymkode: d6abf...e56

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette.

Det at han har snakket om deg til venninnen din kan være ren taktikk. Forstår virkelig ikke hvordan du kan være usikker når han har sagt rett ut at han ikke er interessert i et forhold med deg.

Anonymkode: d6abf...e56

Jeg er tydeligvis dårlig på å forklare? Han sa tidligere at han ville noe mer med meg, så gikk han tilbake på det, å sa at han ikke hadde tid til å forplikte seg akkurat nå, og da sa jeg ok, så trakk jeg meg litt vekk, fordi han vet at jeg er betatt av han. så har han plutselig begynt å bable på følelser igjen. Jeg tar ikke i detalj alt han har sagt, vil helst ikke bli gjenkjent, men selvfølgelig kan du ha rett i at han har snakket med henne som en taktikk, men dette var da FØR vi i det hele tatt gjorde noe som helst, etter at han gjentatte ganger har bedt meg ut, og jeg er absolutt ikke nær denne personen han snakket med, at hun sa det til meg nå, var ren og skjær tilfeldighet, da meg og han tilfeldigvis møtte på henne begge den kvelden, og da spurte hun meg. Det er da over en måned siden han hadde sagt dette til henne, og det kom først tilbake til meg nå. 

Men da tror dere der bare er en taktikk for å holde meg på benken, å få meg i seng når det passer han da? Jeg har nesten fått et inntrykk av at han nærmest prøver å si at han liker meg godt, men 'ber meg vente på han' Det er nemlig ikke jeg interessert i, så da får jeg bare gå videre. Han har nok skjønt at jeg er interessert i han på en annen måte enn som pulevenn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...