AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Er dette normalt da ? Jeg har brukt hormonspiral i 5 år, fjernet denne i 2014. fram til nå ingen baby :/ Det jeg lurer på, jeg får eggløsningsslim, men det er et tørk på do også er det borte ? Lest og hørt om mange som har eggløsningsslim i mange dager ? Mitt forsvinner like fort som det kom, er dette normalt da? er det derfor jeg enda ikke har blitt gravid ? jeg har ikke vært til legen, men skal i sommer. trenger sårt noen svar Anonymkode: 045a6...c18
Tamina82 Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Har du prøvd med eggløsningstester? Det er den enkleste måten å konstatere eggløsning (eller mangel på eggløsning) hjemme. Tykkere utflod er det bare noen som får/legger merke til og det er ingen fasit på hvor mange dager det skal vare, så ville ikke hengt meg opp i akkurat den biten. Tror det blir vanskelig for noen her å tippe på hva grunnen til at du ikke blir gravid er. Regner med du har barn fra før siden du har brukt spiral? Tror nok du får de beste svarene hos legen. Lykke til med prøvingen ☺️❤️
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 har bukt eggløsningtester ja, å den blir positiv når eg får eggløsningsslim, har et barn fra før, men har nå ny mann, han har ingen barn fra før. men en vennine av meg sier ho har eggløsningsslim i 2-3 dager, mitt varer max 5-10 min før det blir borte :/ leste at når eggløsningsslimet tørket inn, har eggløsningen funnet sted og sjansen for å bli gravid den måneden er ferdig ? Blir bare litt oppgitt, og vil så gjerne bli gravid igjen. Anonymkode: 045a6...c18
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Bruk eggløsningstest for å finne eggløsning. Drit i slimet. Det kan være hva som helst og er fullstendig irrelevant. Anonymkode: ea209...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå