Gå til innhold

OZ - Tv Serie HBO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne serien? Den er brutal! Realistisk og veldig fengende.

Handler om livet bak murerne i USA, og er en serie laget av HBO for HBO.

Synes det har fått litt for lite omtale, men den er verdt å ta en titt på..

Anbefales:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så den første gangen mens den fortsatt gikk på tv på begynnelsen av 2000-tallet. En av de beste seriene jeg har sett. Husker Ryan O'Reily var favoritten min :fnise: Og Adebisi var fascinerende. Ganske brutal ja, men veldig spennende. Nå fikk jeg lyst til å se det på nytt. 

Anonymkode: 39ad9...5c0

Skrevet
Den 26.6.2016 at 19.00, AnonymBruker skrev:

Ja, så den første gangen mens den fortsatt gikk på tv på begynnelsen av 2000-tallet. En av de beste seriene jeg har sett. Husker Ryan O'Reily var favoritten min :fnise: Og Adebisi var fascinerende. Ganske brutal ja, men veldig spennende. Nå fikk jeg lyst til å se det på nytt. 

Anonymkode: 39ad9...5c0

Den er brutal, ja. Men fascinerende på en merkelig måte. Hadde faktisk ikke hørt om den før jeg begynte å se den.

Episodene er lange og det er ganske mange sesonger:)

Skrevet

Jeg elsket den! Og har rewatchet den flere enn en gang. Skulle ønske jeg kunne sett den på nytt igjen.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er de første sesongene bra for dagens standard? :) 

Anonymkode: ee437...7ba

Skrevet

Hva er dagens standard? Jeg synes den er bra, ihvertfall sesongene jeg har sett.

AnonymBruker
Skrevet
Den 25. juni 2016 at 0.45, ♥Missy♥ skrev:

Noen som har sett denne serien? Den er brutal! Realistisk og veldig fengende.

Handler om livet bak murerne i USA, og er en serie laget av HBO for HBO.

Synes det har fått litt for lite omtale, men den er verdt å ta en titt på..

Anbefales:)

Jeg så den da den gikk på tv3 for mer enn ti år siden. Den gikk ca kl 3 om natten og det skjønner jeg godt, for den er veldig brutal. Men jeg liker den godt og synes den er veldig bra! Vurdere å skaffe meg HBO og se på den igjen. 

Anonymkode: eb2ed...b71

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Digger OZ, selv om jeg i utgangspunktet ikke ser mye på serier. Det blir litt som GoT for meg, ser på det mest pga karakterene. Husker godt Adebisi, Ryan og Cyril, McManus, Alvarez++. Lurer på om det er på tide å se det på nytt :) takk for påminnelsen 

Skrevet

En kjempebra serie! Anbefales!!! 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Dette var favorittserien min da den gikk på TV for mange år siden. Hadde den på DVD i sin tid, og så den igjen noen ganger men det er mange år siden sist. Absolutt verdt en titt! 

Anonymkode: 282b6...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...