AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Hei, noen den siste tiden som har fått vite feil kjønn på UL ifh til hva dere fikk? Helt fra starten har jeg følt veldig sterkt det er ei jente , var på privat UL i uke 12 fikk beskje hun trodde det var gutt , hun gjettet. Var på ordinær UL i uke 18 og hun trodde også det var gutt.. Da følte jeg for å begynne å vende om tanken på at det er en gutt der , og uansett kjønn blir det bra . Jeg er bare nysgjerrig om andre har fått vite gutt også endt opp med ei jente ? Hører om flere som det er motsatt med , får beskjed om jente men ut kommer det en gutt...? Anonymkode: 1c3ac...479
stan Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Det er jo slik at hvis man ser en penis på UL så er det jo en gutt. Men hvis man ikke ser noe er det ikke sikkert en jente. Det kan være at babyen ligger slik at noe skygger for. Så det er ganske vanlig at man tror det er jente, men så er det gutt. I motsatt fall må det være noe annet vev som ser ut som en penis. Det kan skje på enkelt bilder, men sjeldent på flere. 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, noen den siste tiden som har fått vite feil kjønn på UL ifh til hva dere fikk? Helt fra starten har jeg følt veldig sterkt det er ei jente , var på privat UL i uke 12 fikk beskje hun trodde det var gutt , hun gjettet. Var på ordinær UL i uke 18 og hun trodde også det var gutt.. Da følte jeg for å begynne å vende om tanken på at det er en gutt der , og uansett kjønn blir det bra . Jeg er bare nysgjerrig om andre har fått vite gutt også endt opp med ei jente ? Hører om flere som det er motsatt med , får beskjed om jente men ut kommer det en gutt...? Anonymkode: 1c3ac...479 Vi fikk vite feil kjønn på ultralyd. Jeg har risikosvangerskap så er ofte på ultralyd. I uke 16 sa de på sykehuset at det var en gutt. Jeg synes også jeg så det ganske klart og tydelig😅🙈. På ordinær ultralyd i uke 18 spurte jordmor om jeg ville vite kjønnet. Sa at jeg allerede hadde fått vite at det var en gutt. Da ble hun meget stile og sa at hun syntes det så ut som ei jente😁Måtte få inn ei jordmor til for å ta en "blindtest", og hun sa også at det var ei jente. Etter det har jeg vært på mange mange ultralyder og de bekrefter hver gang at det er ei jente der inne😊👍 Så det er mulig å ta feil den veien også!😊 Anonymkode: 50157...ad7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Jeg fikk beskjed om gutt i uke 12, men på OUL mente de det var jente. Jentefostre kan ha ganske stor klitoris og kjønnslepper tidlig i graviditeten, så man kan bli lurt og tro det er penis som stikker ut. Dette pleier visst å ha trukket seg inn til uke 18, så da er det mye mer sikkert. Og det var jente ja😉 Anonymkode: b04ec...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Jeg fikk vite på tidlig UL og OUL at det var en gutt, ut kom en liten jente. Kan tro overraskelsen var stor Anonymkode: 59b1c...b83
Gjest Teta Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk vite på tidlig UL og OUL at det var en gutt, ut kom en liten jente. Kan tro overraskelsen var stor Anonymkode: 59b1c...b83 Oi! Har ikke inntrykk av at det skjer så ofte! Er det lenge siden?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Spennende ! He he Derfor jeg er så nysgjerrig på hva vi får, siden jeg selv følte så sterkt det er ei jente.. Men blir bra uansett kjønn Lurer også på om det er lenge siden dette skjedde med deg..? Anonymkode: 1c3ac...479
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Jeg fikk beskjed om at det kanskje var en gutt på OUL, men det var så vanskelig å se.. Skal derfor bestille time til 3D ultralyd, er så nysgjerrig🙊 Anonymkode: 75a00...74e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spennende ! He he Derfor jeg er så nysgjerrig på hva vi får, siden jeg selv følte så sterkt det er ei jente.. Men blir bra uansett kjønn Lurer også på om det er lenge siden dette skjedde med deg..? Anonymkode: 1c3ac...479 3 mnd siden, hadde heldigvis lite blått så det meste kunne brukes. Tok litt tid før vi klarte å innse at det faktisk var ei jente når man har gått og forberedt seg på en liten gutt i så lang tid. Anonymkode: 59b1c...b83
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 En av standardsetningene til fødselsleger og jordmødre er "det er utrolig hvor mange barn som skifter kjønn mellom OUL og fødsel. Ganske fascinerende!" Anonymkode: 73402...c4a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Høres ut som du er en av dem som på død og liv håper på en jente.. Når du har fått bekreftet TO ganger på ul at det er en gutt, så er det sannsynligvis det. Anonymkode: f8c06...382 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Jeg fikk beskjed om at det var gutt på ultralyd i uke 13 og 16 og har faktisk et ultralydbilde av babyens "penis", som slett ikke var en penis siden babyen var en jente. Jeg hadde hele tiden veldig sterk jentefølelse og den følelsen stemte jo. Anonymkode: 47ccb...c65
Penny1982 Skrevet 27. juni 2016 #13 Skrevet 27. juni 2016 Vi fikk beskjed om jente på OUL og en av kontrollene senere (risikosvangerskap, så hyppigere kontroll), men på 3D i uke 30 fikk vi kontrabeskjeden om at vi ventet en gutt :-)
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #14 Skrevet 27. juni 2016 Jeg fikk beskjed om at det var en gutt på OUL. Og det var det faktisk, jeg ble heeeelt satt ut. Anonymkode: 624e9...226
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #15 Skrevet 27. juni 2016 Dere som har fått beskjed om feil kjønn, har legene sagt at de er helt sikre, eller sannsynligvis!? Her sa legen at hun var helt sikker i uke 20, så nå har jeg masse jente klær, og manmma har allerede strikket masse rosa klær.... Skal nok bli like glad i den om det kommer ut en gutt, men da får han gå i rosa ;-) kjenner denne tråden gjorde meg litt usikker på om jeg kan stole på den ul jeg hadde..... Anonymkode: 469b9...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå