AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Noen som ser på Bloodline? Har nettopp gjort meg ferdig med sesong 2, og jeg kan nesten ikke vente til sesong 3. Noen tanker og meninger? Anonymkode: a1140...c3c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som ser på Bloodline? Har nettopp gjort meg ferdig med sesong 2, og jeg kan nesten ikke vente til sesong 3. Noen tanker og meninger? Anonymkode: a1140...c3c Kom meg ikje gjennom sesong 1. Syns det var dødskjedelig og fikk ikke sympati med noen karakterer. Anonymkode: 12e11...2c5 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Er dette en serie jeg bør se på? Jeg så den tilfeldigvis på Netflix og ble litt interessert. Hva slags serie kan den sammenlignes med? Anonymkode: 4ba0a...29f
Polly Ester Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Jeg begynte å se på den, men jeg syns den ble veldig kjedelig underveis og så var det andre serier som heller fanget interessen. Nå har jeg sett at ny sesong er tilgjengelig så jeg har tenkt på å se videre i håp om at det blir interessant, men jeg vet ikke om jeg utsetter det igjen...
Frida Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Jeg synes sesong 2 var adskillig mer spennende enn sesong 1. Gleder meg til sesong 3. 1
♥Missy♥ Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Jeg begynte på denne for 6 mnd siden, og har ikke kommet gjennom sesong 1 enda. Mange som skryter av den, så jeg tenkte ikke gi opp riktig enda, seg litt etter litt. Den kan egentlig ikke sammenlignes med noen andre serier jeg kjenner til, men den er nesten verdt å se på grunn av landskapet. Ellers er skuespillerne veldig kjedelige, veldig typisk drama serie. Det er langt mellom høydepunktene også. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Det er sant at serien kanskje er litt... "langdryg". Men man kommer inn i det, og jeg tror en del av grunnen til at mange faller av er at man er kanskje litt for vant til at serier i dag er spekket med action og full fart. Derfor fant jeg faktisk Bloodline litt herlig avslappende, og samtidig kunne drømme meg bort til paradiset Florida Keys. Jeg måtte selv dra meg igjennom de første episodene før jeg ble hektet. Men det er sant at sesong 2 får opp farten. Sesongavslutningen var helt vill! Anonymkode: a1140...c3c 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette en serie jeg bør se på? Jeg så den tilfeldigvis på Netflix og ble litt interessert. Hva slags serie kan den sammenlignes med? Anonymkode: 4ba0a...29f Jeg vet faktisk ikke hvilken serie man kan sammenligne denne med. Men det er ganske mye drama, og mange faller av fordi de vil ha mer fart i TV-serier, som man generelt er mer vant til. Men Bloodline er absolutt en bra serie, og jeg personlig klarte å knytte bånd til karakterene og komme meg inn i plottet, men først etter å ha "holdt ut" i noen episoder. Anonymkode: a1140...c3c
Lofilteret Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette en serie jeg bør se på? Jeg så den tilfeldigvis på Netflix og ble litt interessert. Hva slags serie kan den sammenlignes med? Anonymkode: 4ba0a...29f Jeg har sett sesong 1 og satt hele tiden og tenkte på at dette er som å se Glamour ...
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Er midt i sesong 2, litt langdrygt ja. Likte godt de 3-4 siste episodene av sesong 1, hater virkelig den jævlade broren. Aaaarghh.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #11 Skrevet 30. juni 2016 Er det bare jeg som synes Kyle Chandler er sykt deilig? Vet ikke hva det er med han, tror det er stemmen og måten han snakker på som gjør det. Elsker han fra Friday night lights også. Anonymkode: 262fd...ba3
Ella1 Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Har sett alle sesongen, elsker stemningen og omgivelsene i den serien. Avslappende, men spennende. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 Gleder meg til sesongavslutningen i sesong 2 som noen her over sa var spennende... Jeg synes personene gjør så mye dumt, og soser rundt og tabber seg ut, og holder ting skjult for alle andre som de heller burde forklart, og så blir det misforståelser og slikt. Blir helt oppgitt av og til, klarer ikke se serien uten å ha ipaden min i fanget slik at jeg kan fokusere litt på den når alt blir teit og kjipt i serien..... Anonymkode: 973c3...2a1
PatrickBateman_ Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 Jeg starta og på den, men gikk litt lei og glemte den av etter et par-tre episoder. Kanskje jeg bør gi den et nytt forsøk.
Polly Ester Skrevet 4. august 2016 #16 Skrevet 4. august 2016 54 minutter siden, PatrickBateman_ skrev: Jeg starta og på den, men gikk litt lei og glemte den av etter et par-tre episoder. Kanskje jeg bør gi den et nytt forsøk. Det var det samme jeg gjorde, men jeg er enig med de over her som sa at den tar seg opp.
sajk Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Elsker den! Kan ikke vente til sesong 3 kommer! Litt treg i begynnelsen, men den er så bra når man kommer inn i den. Sesong 2 var bedre enn Sesong 1 😆😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå