AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Da jeg og han jobbet sammen før, var tonen relativt grei. Men så kom det en dag hvor min mann og jeg kom for å handle mens han var på jobb. Vi merket at han ble irritert i kassen, og jeg ble overrasket over oppførselen hans. Han slengte varene våre over båndet osv. Og når vi gikk ut derifra, måtte jeg rett og slett le. Noe min daværende kollega sikkert fikk ned seg. Og siden den episoden har han gjort mange forsøk på å ta hevn. Han tok med venninner på fritiden, for å le av meg i kassen. Og han ville også kommandere meg med rop, når jeg pratet med bekjente på jobb( som også ville ha hjelp). Nå jobber vi ikke lengre på det stedet, da arbeidsplassen er lagt ned. Men overalt hvor jeg møter på han, går han fremdeles med hevnlyst i sinnet. Jeg så han på et sted hvor jeg handlet, og valgte å overse han. Men han gliste og lo sleskt, og stilte seg ved siden av meg. Han kikket på sine bekjente i butikken, og lo på en hånlig måte. Jeg overså hele sirkuset, og kom meg ut med hevet hode. Men stiller meg likevel spørrende til hva det er som driver han til dette? Hvorfor vil han på død og liv behandle meg på denne måten, og aldri være ferdig med meg? Er det hat, forelskelse eller et psykisk problem som rir i kroppen på gutten? Jeg er 29 og han er 18 Anonymkode: e3ac3...950 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Han høres ut som en person som blir lett støtt og føler for å finne måter å hevne seg på. Med andre ord er det nok et litt mindre heldig karaktertrekk. Man kan jo ikke si noe særlig årsaken til denne atferden da vi ikke kjenner til vedkommende. Det er jo en mulighet for at det kun er umodenhet da han kun er 18 år. Nå kjenner vi jo heller ikke til den første situasjonen du beskriver. Det kan jo hende at din reaksjon utad virket veldig hånlig. Umulig å si. Jeg synes uansett ikke dette er noe du skal spekulere videre i. Det er tvilsomt at det er en forelskelse eller hat det dreier seg om ut ifra det du skisserer her. Anonymkode: e8cd8...463 3
minister-mio Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 har du skrevet om dette før? Syntes jeg kjenner det igjen Kan det være du som er paranoid og gutten bare er rar? 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Har du skrevet om denne mannen tidligere? Synes jeg kjente igjen historien. Anonymkode: c2533...58a 3
Gjest Coolaid Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg og han jobbet sammen før, var tonen relativt grei. Men så kom det en dag hvor min mann og jeg kom for å handle mens han var på jobb. Vi merket at han ble irritert i kassen, og jeg ble overrasket over oppførselen hans. Han slengte varene våre over båndet osv. Og når vi gikk ut derifra, måtte jeg rett og slett le. Noe min daværende kollega sikkert fikk ned seg. Og siden den episoden har han gjort mange forsøk på å ta hevn. Han tok med venninner på fritiden, for å le av meg i kassen. Og han ville også kommandere meg med rop, når jeg pratet med bekjente på jobb( som også ville ha hjelp). Nå jobber vi ikke lengre på det stedet, da arbeidsplassen er lagt ned. Men overalt hvor jeg møter på han, går han fremdeles med hevnlyst i sinnet. Jeg så han på et sted hvor jeg handlet, og valgte å overse han. Men han gliste og lo sleskt, og stilte seg ved siden av meg. Han kikket på sine bekjente i butikken, og lo på en hånlig måte. Jeg overså hele sirkuset, og kom meg ut med hevet hode. Men stiller meg likevel spørrende til hva det er som driver han til dette? Hvorfor vil han på død og liv behandle meg på denne måten, og aldri være ferdig med meg? Er det hat, forelskelse eller et psykisk problem som rir i kroppen på gutten? Jeg er 29 og han er 18 Anonymkode: e3ac3...950 Hvorfor ikke bare drite i det hele?
Gjest Sitronvann Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 Ignorer han. Og kontakt vakten hvis det skjer på et senter. Tipper han slutter om han blit tilsnakka.
Gjest Bruker115236 Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Jeg syns du skal si det rett ut til kollegaen din: "Kan du slutte å irritere meg og mannen min med blikket ditt. Og slutte å hive kvitteringer på oss. Jeg er ikke interessert i deg, og elsker mannen min meget høyt"
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg og han jobbet sammen før, var tonen relativt grei. Men så kom det en dag hvor min mann og jeg kom for å handle mens han var på jobb. Vi merket at han ble irritert i kassen, og jeg ble overrasket over oppførselen hans. Han slengte varene våre over båndet osv. Og når vi gikk ut derifra, måtte jeg rett og slett le. Noe min daværende kollega sikkert fikk ned seg. Og siden den episoden har han gjort mange forsøk på å ta hevn. Han tok med venninner på fritiden, for å le av meg i kassen. Og han ville også kommandere meg med rop, når jeg pratet med bekjente på jobb( som også ville ha hjelp). Nå jobber vi ikke lengre på det stedet, da arbeidsplassen er lagt ned. Men overalt hvor jeg møter på han, går han fremdeles med hevnlyst i sinnet. Jeg så han på et sted hvor jeg handlet, og valgte å overse han. Men han gliste og lo sleskt, og stilte seg ved siden av meg. Han kikket på sine bekjente i butikken, og lo på en hånlig måte. Jeg overså hele sirkuset, og kom meg ut med hevet hode. Men stiller meg likevel spørrende til hva det er som driver han til dette? Hvorfor vil han på død og liv behandle meg på denne måten, og aldri være ferdig med meg? Er det hat, forelskelse eller et psykisk problem som rir i kroppen på gutten? Jeg er 29 og han er 18 Anonymkode: e3ac3...950 Han er et umodent barn ennå. Så enkelt. Anonymkode: b45bf...afd 1
Raven Emerald Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
Gjest *Micki* Skrevet 27. juni 2016 #10 Skrevet 27. juni 2016 Smil ditt vakreste smil og ikke la deg merke ved den negative oppførselen hans selv når han kikker stygt på deg. Kanskje han smelter etterhvert, hvis ikke så kommer han nok til å begynne å unngå deg fordi han forstår at det er han som er en råtten person.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #11 Skrevet 27. juni 2016 Den Saturday, June 25, 2016 at 23.36, AnonymBruker skrev: Da jeg og han jobbet sammen før, var tonen relativt grei. Men så kom det en dag hvor min mann og jeg kom for å handle mens han var på jobb. Vi merket at han ble irritert i kassen, og jeg ble overrasket over oppførselen hans. Han slengte varene våre over båndet osv. Og når vi gikk ut derifra, måtte jeg rett og slett le. Noe min daværende kollega sikkert fikk ned seg. Og siden den episoden har han gjort mange forsøk på å ta hevn. Han tok med venninner på fritiden, for å le av meg i kassen. Og han ville også kommandere meg med rop, når jeg pratet med bekjente på jobb( som også ville ha hjelp). Nå jobber vi ikke lengre på det stedet, da arbeidsplassen er lagt ned. Men overalt hvor jeg møter på han, går han fremdeles med hevnlyst i sinnet. Jeg så han på et sted hvor jeg handlet, og valgte å overse han. Men han gliste og lo sleskt, og stilte seg ved siden av meg. Han kikket på sine bekjente i butikken, og lo på en hånlig måte. Jeg overså hele sirkuset, og kom meg ut med hevet hode. Men stiller meg likevel spørrende til hva det er som driver han til dette? Hvorfor vil han på død og liv behandle meg på denne måten, og aldri være ferdig med meg? Er det hat, forelskelse eller et psykisk problem som rir i kroppen på gutten? Jeg er 29 og han er 18 Anonymkode: e3ac3...950 Har lest dette før. Hvor ofte ser du ham da? Anonymkode: 0c6de...d5c
lakrisbåten Skrevet 30. juni 2016 #12 Skrevet 30. juni 2016 Fra en som har levd gjennom hele skolegangen med denne typen oppførsel (Glising og følelse av at de latteliggjør deg) kan jeg love deg at det ikke går over av å ignorere det, rett og slett fordi han merker at det funker: du blir ukomfortabel og han føler seg mektig, spesielt når andre ler med ham. Han synes det er underholdende. Jeg ville spurt ham rett ut hva problemet hans er.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #13 Skrevet 30. juni 2016 Her er det en link som kanskje kan hjelpe deg med problemet, trådstarter: https://no.wikipedia.org/wiki/Paranoid_personlighetsforstyrrelse Anonymkode: b6c21...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå