Gå til innhold

Gjennomsnittlig fin, midt på tre, hvordan ser man ut da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man Ikke er veldig pen, men heller ikke mindre pen. Eksempler på average-Joe/Jane?

Anonymkode: c7346...51a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kommer vel an på øye som ser

Anonymkode: 70858...765

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beauty is in the eye of the beholder :) 

Jeg kan være en 10`er hos noen, mens andre vil synes jeg er en 5`er, og noen synes kanskje jeg er en 1`er, sånn er verden :) 

Anonymkode: ef349...f84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er det ikke et fasitsvar på. 

Anonymkode: 2b018...7e8

Skrevet

Kronprinsesse Victoria av Sverige f.eks. Synes ikke hun er veldig pen, men helt gjennomsnittlig og sjarmerende. Andre eksempler på gjennomsnittlig utseendet er Kronprinsesse Mette-Marit, Martha Louise, Barack Obama, Henrik Thodesen, Marit Bjørgen og en rekke andre. De aller fleste er vel av gjennomsnittlig utseendet.

Skrevet
5 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Kronprinsesse Victoria av Sverige f.eks. Synes ikke hun er veldig pen, men helt gjennomsnittlig og sjarmerende. Andre eksempler på gjennomsnittlig utseendet er Kronprinsesse Mette-Marit, Martha Louise, Barack Obama, Henrik Thodesen, Marit Bjørgen og en rekke andre. De aller fleste er vel av gjennomsnittlig utseendet.

Det du sier her bekrefter vel bare det de andre sier, at det kommer an på øyet som ser. Jeg mener alle de du nevner har særtrekk som skiller dem ut fra mengden, noe som gjør at jeg ikke vil definere dem som gjennomsnittlige. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Version 2.0 skrev:

Av disse regnes jo Henrik Thodesen og Märtha Louise (pluss Mette-Marit som yngre) som pene mennesker. Det er vel bare Marit Bjørgen jeg vil kalle helt gjennomsnittlig her.

Anonymkode: 8a890...1fd

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av disse regnes jo Henrik Thodesen og Märtha Louise (pluss Mette-Marit som yngre) som pene mennesker. Det er vel bare Marit Bjørgen jeg vil kalle helt gjennomsnittlig her.

Anonymkode: 8a890...1fd

Regnes av hvem da? Jeg har da heller ikke sagt at de er stygge, men er absolutt ikke noe ekstraordinært eller veldig vakkert med de. Midt på treet rett og slett, i mine øyne så klart. Grace Kelly og Audrey Hepburn er f.eks godt over midt på treet. Kan ikke si at hverken Mette Marit eller Henrik Thodesen stiller i samme "klasse", selv om hverken MM eller Henrik er stygge.

Endret av Version 2.0
  • Liker 3
Skrevet (endret)
22 timer siden, Invicta skrev:

Det du sier her bekrefter vel bare det de andre sier, at det kommer an på øyet som ser. Jeg mener alle de du nevner har særtrekk som skiller dem ut fra mengden, noe som gjør at jeg ikke vil definere dem som gjennomsnittlige. 

Okey, helt gjennomsnittlig er de kanskje ikke. Trolig feil ord. Mette Marit har ikke et veldig normalt utseendet og skiller seg ut fra den gemene hop. Men hun er fortsatt midt på treet rent attraksjonsmessig/på skjønnhetsskalaen i mine øyne.

Endret av Version 2.0
Skrevet

Spørs hvem man sammenlignet seg med. Sammenlignet med Angelina Joile ser jeg ut som en dass. Sammenlignet med kassadama på Rema som er sliten og har dobbelthake, så er jeg en 8-er. Men bare på en god dag. På en dårlig dag er jeg en 5-er.

Spm ditt er derimot vanskelig å svare på. 

• Liker 1
Skrevet

Henger meg på den over! Spørs helt hva man sammenligner med, og ikke minst øyet som ser.

Jeg for eksempel har hatt en dyp og umulig crush på en fyr det siste året. I mine øyne er han hvertfall en 9'er. Min beste venninne synes ikke han finnes kjekk, tipper hun i beste fall ville gitt han en 5'er.

Så tror jeg tør konkludere med at de aller fleste med normalt utseende er gjennomsnittlige. Hvis det ikke er noe ekstraordinært hverken den ene eller den andre veien, er man jo gjennomsnittlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Rachel Nordtømme er en average norsk jente utseendemessig.

Anonymkode: 4a913...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...