Gå til innhold

Dere i et fast forhold - hvilke leketøy har dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å piffe opp sexlivet litt. Mye jobb, barn, hus og hjem har satt sine spor. Tenkte kanskje leketøy er tingen? Hva anbefaler dere? Vi har pr i dag ingen...

Anonymkode: 2d02b...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Anbefaler virkelig massasjestav fra kondomeriet. Jeg har aldri vært fan av leketøy, men amgrer virkelig ikke på det kjøpet! Den er helt syk! 😜

Anonymkode: 498ac...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som heter Womanizer. Google den, den er helt fantastisk! Det er ikke en vanlig vibrator, den suger til seg klitoris og sender noen slags bølger. Elsker den ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 fifty stades g- punkt vibrator og en fun factory pearly, sistnevnte er min foreløpige favoritt, lite støy å mye gøy, noen som har prøvd fun factory stilig, pulestav rett å slett ?

Anonymkode: 9bee3...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

1 fifty stades g- punkt vibrator og en fun factory pearly, sistnevnte er min foreløpige favoritt, lite støy å mye gøy, noen som har prøvd fun factory stilig, pulestav rett å slett ?

Stronic heter pulestaven 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibrator, buttplugs, håndjern, tau, tape, flogger, paddle, gagballs, vaginakuler. Mulig det er mer, men dette er det som brukes mest ut fra våre preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kraftig vibrator fra LELO og Zuma cocksleeve fra rxsleeve.  Rå kombinasjon. Er du dame med sans for deilige vibrasjoner på klitoris og en omfangsrik og dyp penetrering anbefales disse. 

Anonymkode: 2904f...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trådløst vibrerende egg, som kan brukes innvendig. Å ha det inni seg under samleiet anbefales, her kommer han i alle fall litt raskere da. :P

Oppblåsbar madrass med vibrator på, som også kan gå inn og ut. Denne bruker jeg alene av og til, men jeg har også brukt den mens jeg gir samboer bj. Han kan bare ligge og nyte, jeg får også tilfredsstillelse, og han mener at jeg suger ekstra heftig rett før jeg kommer. Altså, vinn-vinn! Vibratoren som følger med, hender det også han bruker på meg når han slikker meg, som avlastning for fingre/hender.

Jeg vurderer å kjøpe en vibrerende onani-hylse til ham også, som jeg kan bruke på ham under blowjobs.

Så har jeg noen klitorisvibratorer og vibrerende egg, som jeg stort sett bruker alene. Han har et par fleshlights til eget bruk, for litt siden kjøpte vi også en blowjob-maskin til ham. (Jeg er gravid, og vårt felles sexliv har blitt litt preget av det. Jeg har f.eks. virkelig ikke lyst å suge når halsbrannen herjer som verst. På denne måten får han variasjon til frøken høyre, og jeg får mindre "press" på meg om å ivareta hans lyster også.)

Anonymkode: 826e6...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trådløst vibrerende egg, som kan brukes innvendig. Å ha det inni seg under samleiet anbefales, her kommer han i alle fall litt raskere da. :P

Oppblåsbar madrass med vibrator på, som også kan gå inn og ut. Denne bruker jeg alene av og til, men jeg har også brukt den mens jeg gir samboer bj. Han kan bare ligge og nyte, jeg får også tilfredsstillelse, og han mener at jeg suger ekstra heftig rett før jeg kommer. Altså, vinn-vinn! Vibratoren som følger med, hender det også han bruker på meg når han slikker meg, som avlastning for fingre/hender.

Jeg vurderer å kjøpe en vibrerende onani-hylse til ham også, som jeg kan bruke på ham under blowjobs.

Så har jeg noen klitorisvibratorer og vibrerende egg, som jeg stort sett bruker alene. Han har et par fleshlights til eget bruk, for litt siden kjøpte vi også en blowjob-maskin til ham. (Jeg er gravid, og vårt felles sexliv har blitt litt preget av det. Jeg har f.eks. virkelig ikke lyst å suge når halsbrannen herjer som verst. På denne måten får han variasjon til frøken høyre, og jeg får mindre "press" på meg om å ivareta hans lyster også.)

Oj! Her var det mye spennende! Lurer litt hvordan jeg skal gå frem for å introdusere dette. Vi er sabla gode på kommunikasjon ellers, men når det kommer til sexlivet er det helt stopp. Har dere kjøpt dette sammen, eller var det en av dere som ville, så ble den andre med? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj! Her var det mye spennende! Lurer litt hvordan jeg skal gå frem for å introdusere dette. Vi er sabla gode på kommunikasjon ellers, men når det kommer til sexlivet er det helt stopp. Har dere kjøpt dette sammen, eller var det en av dere som ville, så ble den andre med? Eller?

Vel, her har glidemidler, "kostymer" og leketøy vært en del av sexlivet siden ganske tidlig. Jeg hadde noen leketøy og "kostymer" fra før, og han har erfaring med bruk av leketøy fra før min tid. Så for vår del har det i grunn kommet relativt naturlig. Han har generelt vært mer ivrig enn meg, både med tanke på ting han liker eller vil prøve, og på å finne ut hva jeg vil eller ikke vil prøve. Så har jeg kommet stadig mer på banen i løpet av årene, om man kan si det slik. Av og til foreslår han noe, av og til har jeg surfet litt og funnet noe som ser spennende ut, etc.

Hvordan du kan introdusere det for ham vet jeg sannelig ikke. Kanskje noen andre har innspill til det? Eller kanskje det er bedre med en egen tråd til akkurat den problemstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården har vi buttpluggs, analkuler, vaginakuler, håndjern, fjærpisk, ett par dildoer, ett par forskjellige vibratorer, fleshlight og sikkert mer også :fnise: 
Han har kjøpt litt, også har jeg kjøpt litt, så overrasker vi hverandre med det som vi kan bruke sammen :) Hvordan introdusere det for han? Er han ganske ''lukket'' når det kommer til å prate om sex? Hva med å bare gi han det som en gave, se hvordan han reagerer? Evt bare legge det på senga før sex, og være litt sjef å si at nå skal vi prøve noe nytt.. Her i hus blir det godt mottatt uansett hvordan han får det, synes det er kult å utforske! 
Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 25.6.2016 at 22.31, AnonymBruker skrev:

Anbefaler virkelig massasjestav fra kondomeriet. Jeg har aldri vært fan av leketøy, men amgrer virkelig ikke på det kjøpet! Den er helt syk! 😜

Anonymkode: 498ac...587

Hvis den er syk er den vel ikke mye tess.

Anonymkode: 1455a...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buttplug, diverse dildoer, vibratorer, fleshlight, strap-on, håndjern, pisk, kostymer og cocksleeve. Vi har litt av det meste fordi vi rett og slett elsker å utforske ting. Vi har kjøpt en del sammen og noe hver for oss.

For min del har jeg bare vært åpen om ting fra dag én, og han ble med på notene. Etterhvert har det bare blitt sånn i grunn. For å introdusere, hm... Ville kanskje bare kjøpt inn en vibrator og introdusert den til han en gang jeg hadde sugd han tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Jolene skrev:

Buttplug, diverse dildoer, vibratorer, fleshlight, strap-on, håndjern, pisk, kostymer og cocksleeve. Vi har litt av det meste fordi vi rett og slett elsker å utforske ting. Vi har kjøpt en del sammen og noe hver for oss.

For min del har jeg bare vært åpen om ting fra dag én, og han ble med på notene. Etterhvert har det bare blitt sånn i grunn. For å introdusere, hm... Ville kanskje bare kjøpt inn en vibrator og introdusert den til han en gang jeg hadde sugd han tror jeg

Hvilken cocksleeve liker du? Hvordan fungerer den for deg? Vi har også flere, og vi bruker dem ofte. Kult å høre fra andre om deres erfaring med cocksleeve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Penisring, liten vibrator, håndgjern, nippelklyper, sån fjernstyrt egg greie.

Anonymkode: c248f...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken cocksleeve liker du? Hvordan fungerer den for deg? Vi har også flere, og vi bruker dem ofte. Kult å høre fra andre om deres erfaring med cocksleeve.

Den vi har er gigantisk og dekker hele utstyret hans. Den er dessuten naturtro, så kjenner den VELDIG godt kan du si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg må på shopping!😜

Alltids rom for å piffe opp litt😅

Endret av *Cassie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Jolene skrev:

Den vi har er gigantisk og dekker hele utstyret hans. Den er dessuten naturtro, så kjenner den VELDIG godt kan du si :)

Hvilket merke? Må sjekke dette ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...