Frøken888 Skrevet 25. juni 2016 #1 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Jeg mener denne profil teksten er full av skrivefeil, så trenger deres hjelp da denne mannen mener han skriver riktig: slank kjekk normalt kinky mann som er åpen for det aller meste. søker treff med menn, kvinner og par :-) 180/76 mørkt blondt hår, blå øyne. jeg har ikke et sted vi kan treffes. ____________________________________ Brukes "dèt" istedet for "det" i visse setninger? Full diskusjon på gang og mine norsk kunnskaper i det skriftlige språk er ikke allverdens. Endret 25. juni 2016 av Frøken888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 25. juni 2016 #2 Del Skrevet 25. juni 2016 Høres riktig ut for meg det han skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juni 2016 Så at han ikke starter setninger med stor bokstav er innafor? Aldri lest eller hørt om at det skrives "dèt" her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Del Skrevet 25. juni 2016 2 minutter siden, Frøken888 skrev: Så at han ikke starter setninger med stor bokstav er innafor? Aldri lest eller hørt om at det skrives "dèt" her i Norge. Man starter setninger med stor bokstav, det burde vært kommaer i den første setningen. Finner ikke dèt noe sted i teksten, men det hadde vært feil hvis det var der. Anonymkode: 2499f...d95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #5 Del Skrevet 25. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man starter setninger med stor bokstav, det burde vært kommaer i den første setningen. Finner ikke dèt noe sted i teksten, men det hadde vært feil hvis det var der. Anonymkode: 2499f...d95 Enig. Anonymkode: 9839f...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. juni 2016 #6 Del Skrevet 25. juni 2016 15 minutter siden, Frøken888 skrev: Jeg mener denne profil teksten er full av skrivefeil, så trenger deres hjelp da denne mannen mener han skriver riktig: slank kjekk normalt kinky mann som er åpen for det aller meste. søker treff med menn, kvinner og par :-) 180/76 mørkt blondt hår, blå øyne. jeg har ikke et sted vi kan treffes. ____________________________________ Brukes "dèt" istedet for "det" i visse setninger? Full diskusjon på gang og mine norsk kunnskaper i det skriftlige språk er ikke allverdens. Slank, kjekk, normalt kinky mann som er åpen for det aller meste, søker treff med medd, kvinner og par :-) 180/76 mørkt blondt hår, blå øyne. Jeg har ikke et sted vi kan treffes. Mitt forslag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #7 Del Skrevet 25. juni 2016 Hvorfor påpeke andres skrivefeil når du selv ikke kan skrive alt riktig? Men ja, det ble helt slitsomt å lese det han hadde skrevet. Han mangler kommaer, og formuleringen kunne vært mye bedre. Anonymkode: 97705...892 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 25. juni 2016 #8 Del Skrevet 25. juni 2016 17 minutter siden, Frøken888 skrev: Jeg mener denne profil teksten er full av skrivefeil, så trenger deres hjelp da denne mannen mener han skriver riktig: slank kjekk normalt kinky mann som er åpen for det aller meste. søker treff med menn, kvinner og par :-) 180/76 mørkt blondt hår, blå øyne. jeg har ikke et sted vi kan treffes. ____________________________________ Brukes "dèt" istedet for "det" i visse setninger? Full diskusjon på gang og mine norsk kunnskaper i det skriftlige språk er ikke allverdens. Vel, profilteksten er vel eit ord? Åh, det var din tekst. Stor forbokstav, Slank ikkje slank. Det er vel og "slank, kjekk og normalt kinky mann"? Søker er med stor S. 180/76, mørkt blondt hår...Altså eit komma. Den siste setninga skal starte med stor J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #9 Del Skrevet 25. juni 2016 Det mangler komma flere steder, og han bruker ikke stor bokstav. Det skal også være punktum før smileyen. Setningene er noe ufullstendige, men det går i en tekst som dette. Jeg ville skrevet det slik: Sitat Slank, kjekk, normalt kinky mann som er åpen for det aller meste. Søker treff med menn, kvinner og par. :-) 180/76, mørkt blondt hår, blå øyne. Jeg har ikke et sted vi kan treffes. Forøvrig skriver du feil selv. Det heter for eksempel "profilteksten" i ett ord. Anonymkode: 1c9ed...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. juni 2016 #10 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) 1 time siden, Frøken888 skrev: Jeg mener denne profil teksten er full av skrivefeil, så trenger deres hjelp da denne mannen mener han skriver riktig: Slank, kjekk, normalt kinky mann som er åpen for det aller meste, søker treff med menn, kvinner og par. :-) 180/76, mørkblondt hår, blå øyne.Jeg har ikke et sted vi kan treffes. (Jeg har ikke noe sted vi kan treffes.) ____________________________________ Brukes "dèt" istedet for "det" i visse setninger? Nei. Full diskusjon på gang og mine norsk kunnskaper i det skriftlige språk er ikke allverdens. Endret 25. juni 2016 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 25. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor påpeke andres skrivefeil når du selv ikke kan skrive alt riktig? Men ja, det ble helt slitsomt å lese det han hadde skrevet. Han mangler kommaer, og formuleringen kunne vært mye bedre. Anonymkode: 97705...892 Som jeg skriver nederst i mitt innlegg så er ikke mine skriftlige norsk egenskaper allverdens. Så hvorfor påpeke noe jeg allerede vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #12 Del Skrevet 25. juni 2016 Skal det ikke være en rettelse til? Jeg har ikke et sted vi kan treffes. Jeg har ikke et sted som vi kan treffes på. Jeg har ikke et sted der/hvor(?) vi kan treffes. Anonymkode: 529e7...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 25. juni 2016 Takk for svar alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. juni 2016 #14 Del Skrevet 25. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal det ikke være en rettelse til? Jeg har ikke et sted vi kan treffes. Jeg har ikke et sted som vi kan treffes på. Jeg har ikke et sted der/hvor(?) vi kan treffes. Anonymkode: 529e7...511 Enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 25. juni 2016 #15 Del Skrevet 25. juni 2016 Er mannen normalt kinky, altså kinky mesteparten av tiden eller normal, men til tider kinky? Fikk ikke helt tak på det med normalt kinky 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. juni 2016 #16 Del Skrevet 25. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal det ikke være en rettelse til? Jeg har ikke et sted vi kan treffes. Jeg har ikke et sted som vi kan treffes på. Jeg har ikke et sted der/hvor(?) vi kan treffes. Anonymkode: 529e7...511 Den opprinnelige setningen er grei nok, dvs. trenger ikke noen ekstra ord, pronomen, adverb. (Jeg må kjøpe en grammatikk med de nyeste betegnelsene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #17 Del Skrevet 25. juni 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Den opprinnelige setningen er grei nok, dvs. trenger ikke noen ekstra ord, pronomen, adverb. (Jeg må kjøpe en grammatikk med de nyeste betegnelsene.) Ok Takk for svar! Anonymkode: 529e7...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. juni 2016 #18 Del Skrevet 25. juni 2016 2 minutter siden, Nita skrev: Er mannen normalt kinky, altså kinky mesteparten av tiden eller normal, men til tider kinky? Fikk ikke helt tak på det med normalt kinky Det fikk ikke jeg helt tak i, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 25. juni 2016 #19 Del Skrevet 25. juni 2016 2 timer siden, Frøken888 skrev: Jeg mener denne profil teksten er full av skrivefeil, så trenger deres hjelp da denne mannen mener han skriver riktig: Slank, kjekk, normalt kinky mann som er åpen for det aller meste. Søker treff med menn, kvinner og par. :-) 180/76, mørkt blondt hår, blå øyne.Jeg har ikke et sted vi kan treffes. ____________________________________ Brukes "dèt" istedet for "det" i visse setninger? Full diskusjon på gang og mine norsk kunnskaper i det skriftlige språk er ikke allverdens. Feila har eg retta i raudt. Ellers synes eg han kunne brukt litt meir "og" og mindre komma, men er ikkje heilt sikker på om det gjelder som feil. 180/76 antar eg er høgde/fødselsår. Det ville eg også formulert litt klarare, men det er kanskje vanleg å gjere det slik der han har skrevet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 26. juni 2016 #20 Del Skrevet 26. juni 2016 3 timer siden, Karou skrev: Feila har eg retta i raudt. Ellers synes eg han kunne brukt litt meir "og" og mindre komma, men er ikkje heilt sikker på om det gjelder som feil. 180/76 antar eg er høgde/fødselsår. Det ville eg også formulert litt klarare, men det er kanskje vanleg å gjere det slik der han har skrevet det. Jeg har lest 76 som kilo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå