AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har ikke noe i mot atvfolk er glad i livet. Kan ta seg en tur i naturen og det er deres lykke! Har heller ingenting imot de som kan drikke på fest eller ta seg en joint av og til. Men husker en litt teit gruppe på face for noen år siden. "vi som tør si nei til alkohol". Vi er rusa på livet, vi trenger ikke noe rusmidler for å føle lykke. Og det er greit. Men hvorfor informere om at de ser ned på folk som gjør ditt og datt? Som sagt, begge er greit for meg. Er det noen typer folk som irriterer meg så er det slike som svarer med; "nei jeg driver ikke med sånn" "nei jeg trenger ikke slik" osv. "jeg har det gøy uten alkohol". Har ei på face som skal informere om dette hele tiden. Hva mener du? Anonymkode: af823...669
stan Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Jeg synes det er bra at holdningen i samfunnet er under endring. Før var det avholdsfolk som måtte forsvare hvorfor de ikke drakk. Nå nærmer vi oss at det heller er folk som drikker som må forklare hvorfor de gjør det. Det er jo ikke urimelig med tanke på hvor mye alkohol koster samfunnet og hvor mye lidelser alkohol påfører folk. Mitt argument er at det dessverre ikke finnes alkoholfrie alternativer som smaker like godt. Selv det beste alkoholfrie ølet er langt fra de beste ølene. Og når det gjelder alkoholfrie viner er det bedre med juice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå