Gå til innhold

Jeg gir opp Tinder og forsøker noe nytt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Tinder siden januar i fjor for å finne kjæreste, og mitt inntrykk er at folk har blitt mer kyniske og useriøse. I begynnelsen snakket jeg med menn som åpenbart ville ha noe seriøst, og vi kunne snakke lenge før det ble aktuelt å spørre om å treffes. Etter hvert syns jeg det virket som mennene ble mer utålmodige, og jeg fikk mye mer spørsmål av typen "Møtes for kos? ;)" Ble også flere som plutselig avlyste daten samme dag. Til slutt ble jeg så lei, så nå har jeg slettet appen og det føles veldig bra.

Nå skal jeg forsøke noe nytt. Jeg har blitt mer aktiv på å spørre venner om de har noen single kompiser, og jeg skal begynne med en organisert idrett til høsten. Idretten er selvfølgelig primært for å bli mer aktiv og ha det gøy, men det kan vel ikke skade å utvide nettverket. Begynner også i en ny jobb, så håper det kan være noen muligheter der. 

Andre tips til hvor man kan lete? Før syntes jeg det kunne være mulig å innlede samtaler med folk på byen, men nå er inntrykket mitt mer at folk bruker disse appene og i mindre grad er kontaktsøkende mot folk de møter i virkeligheten.

Anonymkode: 4be30...289

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Har dessverre ingen råd til deg.. er i samme situasjon !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...