AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Hei! Vi klarer ikke å få barn uten hjelp, vi må derfor dra til legen og spørr etter eggeløsningstabeletter(?) uansett.. som dere kanskje skjønner er jeg ikke så flink på dette med prøving, så det jeg lurer på er hva jeg skal spørr/si til legen? Har hatt ubeskyttet sex i 3 år nå med typen men fremdeles ikke gravid. (Ikke at vi har prøvd å få barn før, men det sier jo litt... Det er ikke først nå vi faktisk går inn for å få ett barn) Har PCOS Og en ting til.. MÅ jeg ta dette med fastlegen? Han har så hiiiiimla lang ventetid Anonymkode: 49a54...244
Kara W Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Det beste er å si det rett ut, akkurat som du skriver over her: Sitat Har hatt ubeskyttet sex i 3 år nå med typen men fremdeles ikke gravid. Legen har garantert vært borti problemstillingen før og vet hvilke tiltak å tilby dere. Du kan gå til akkurat den legen du vil, men å gå til privatlege koster jo en del mer enn fastlegen. Fordelen med fastlegen er jo også at han kjenner til ev sykdomshistorie dersom du har hatt ham en stund. Dersom partneren din sin fastlege har kortere ventelister kan dere ev gå sammen dit. Dette er jo et problem for dere som par. Går du til en annen lege enn fastlegen din er det viktig å nevne at du har PCOS. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Du kan vel bare møte opp og si at du og typen har prøvd i tre år uten napp, og at du lurer litt på hvordan eggløsningstabletter fungerer? Så forklarer han nok og kommer med andre tips og tiltak i tillegg skal du se. :-) Anonymkode: a8b35...a01
Charliih Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Dette er noe jeg også har lurt på lenge. Syklusene mine går ifra 25-49 dager. Har økt hårvekst i ansiktet. Og har lagt veldig på meg de siste årene. Jeg og samboer har prøvd i 3 år. Hva er andre erfaring med slike tabletter?
silkhand Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Den 28.6.2016 at 18.02, Charliih skrev: Dette er noe jeg også har lurt på lenge. Syklusene mine går ifra 25-49 dager. Har økt hårvekst i ansiktet. Og har lagt veldig på meg de siste årene. Jeg og samboer har prøvd i 3 år. Hva er andre erfaring med slike tabletter? Bruker du Metformin ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå