Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er lei. Hun er et godt menneske, men hun er så redd for å gjøre noe galt. Er redd mye. Føler liksom hun aldri slapper av i forhold til livet. Og jeg er redd for å bli slik. På enkelte områder har jeg vært mer fornuftig en henne da. Hun var litt løsere og har også vært dritings. Utnyttet menn for penger også. 

Men... I motsetning til henne har jeg prøvd narkotika. Hun hadde grått om jeg hadde fortalt henne det. Hun er så følsom! Hun er redd alt! Jeg kan finne på og ha lesbesex med sjefenom jeg kunne det. Jeg tok ned ei lesbe hjem en gang fra fest og hun sa til meg at jeg fikk takke meg selv om det kom rykter. Jeg var glad for å bli snakket om.. :)

Hun er derimot livredd for å bli snakket om. Hun er så kjedelig. Tror jeg hadde hatt mindre angst dersom hun ikke var så redd for alt da jeg var liten. Jeg har lært meg at "alt er galt".  

Har etter hvert som jeg flyttet langt hjemmefra og funnet andre folk funnet ut at denne angsten er bortkastet. Foreldrene til minrøe jevnaldrende venner kan ta seg en fest som bare det. Mamma går i sin "boble" langt oppi gokk og er redd for å bli snakket om...ligger veeeeldig lavt for å si det sånn. 

Anonymkode: 01acf...577

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Atte, hæh?

Anonymkode: 042da...b20

• Liker 2
Skrevet

Vel.. Høres kanskje ut som dere er to ytterpunkter. Ja, livet skal leves, men å prøve narkotika og å ha sex med en lesbisk når man ikke er lesbisk er jo ikke akkurat nødvendig for å ha levd livet. Nå mener jeg ikke at du ikke skal gjøre det om du har lyst, men om det er der du legger lista for andre også, så blir det fort komplisert. Å være redd narkotika er helt normalt. Å se ned på dem som bruker narkotika er helt normalt. Å ikke ønske at det går rykter om en selv er også helt normalt.

At hun gjør lite ut av livet sitt (etter ditt syn) er ikke noe du trenger å henge deg opp i, noen lever livet best når de ligger lavt. Det du skal gjøre er å fortsette å ta de valgene som gir deg en følelse av at livet er bra, uavhengig av hva hun mener.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er lei. Hun er et godt menneske, men hun er så redd for å gjøre noe galt. Er redd mye. Føler liksom hun aldri slapper av i forhold til livet. Og jeg er redd for å bli slik. På enkelte områder har jeg vært mer fornuftig en henne da. Hun var litt løsere og har også vært dritings. Utnyttet menn for penger også. 

Men... I motsetning til henne har jeg prøvd narkotika. Hun hadde grått om jeg hadde fortalt henne det. Hun er så følsom! Hun er redd alt! Jeg kan finne på og ha lesbesex med sjefenom jeg kunne det. Jeg tok ned ei lesbe hjem en gang fra fest og hun sa til meg at jeg fikk takke meg selv om det kom rykter. Jeg var glad for å bli snakket om.. :)

Hun er derimot livredd for å bli snakket om. Hun er så kjedelig. Tror jeg hadde hatt mindre angst dersom hun ikke var så redd for alt da jeg var liten. Jeg har lært meg at "alt er galt".  

Har etter hvert som jeg flyttet langt hjemmefra og funnet andre folk funnet ut at denne angsten er bortkastet. Foreldrene til minrøe jevnaldrende venner kan ta seg en fest som bare det. Mamma går i sin "boble" langt oppi gokk og er redd for å bli snakket om...ligger veeeeldig lavt for å si det sånn. 

Jeg trodde først det var kjæresten/samboeren du skrev om, men det er moren din, eller hva?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Pawn Hearts skrev:

Jeg trodde først det var kjæresten/samboeren du skrev om, men det er moren din, eller hva?

Moren ja.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke at folk skal gjøre crazy ting for å leve livet. Men jeg har brukt litt tid på å "løsrive" meg fra henne. Folk jeg har hatt inntrykk av var veldig ordentlige, har gjrt en del crazy ting. Og da blitt litt lettet da for å si det slik.. 

Verden hadde vært veldig kjedelig om alle var redde for alt og bare var slike forsiktige personer! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener selvfølgelig kke at man skal sette liv i fare og fyllekjøre, rane folk osv.. Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...