DenLille Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har pæreform på kroppen, og sliter med å finne en bikini som sitter pent på. Har ikke valker, men har dessverre litt lovehandles som jeg føler blir noen ganger fremhevet av en trang bikinitruse... Så det jeg lurer på er hvilken bikini passer best til pæreformen? Gjerne link til fine bikinier, eller nettsteder som selger fine bikinier.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har også pæreform, og jeg bruker underdeler med høyt liv, f.eks en shorts som rekker meg akkurat under navlen, og så tar jeg den av når jeg skal ut i vannet. Veksler mellom badedrakt og bikini, synes badedrakt gir meg desidert finest form. Passer bare på å ha en flott badedrakt så jeg ikke føler meg for gammel liksom. Legger ved eksempler av noen flotte badedrakter som kan være minst like "sexy" som bikini. Det jeg legger fokus på er å bringe fokuset vekk fra hoftene og opp til brystene. Så du vil gjerne ha en mørk underdel, og en lys og fancy overdel, uansett bikini eller badedrakt. Anonymkode: 80bc5...cb1
DenLille Skrevet 25. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også pæreform, og jeg bruker underdeler med høyt liv, f.eks en shorts som rekker meg akkurat under navlen, og så tar jeg den av når jeg skal ut i vannet. Veksler mellom badedrakt og bikini, synes badedrakt gir meg desidert finest form. Passer bare på å ha en flott badedrakt så jeg ikke føler meg for gammel liksom. Legger ved eksempler av noen flotte badedrakter som kan være minst like "sexy" som bikini. Det jeg legger fokus på er å bringe fokuset vekk fra hoftene og opp til brystene. Så du vil gjerne ha en mørk underdel, og en lys og fancy overdel, uansett bikini eller badedrakt. Anonymkode: 80bc5...cb1 Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå