Gå til innhold

What to wear on the beach?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pæreform på kroppen, og sliter med å finne en bikini som sitter pent på. Har ikke valker, men har dessverre litt lovehandles som jeg føler blir noen ganger fremhevet av en trang bikinitruse... Så det jeg lurer på er hvilken bikini passer best til pæreformen? Gjerne link til fine bikinier, eller nettsteder som selger fine bikinier. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også pæreform, og jeg bruker underdeler med høyt liv, f.eks en shorts som rekker meg akkurat under navlen, og så tar jeg den av når jeg skal ut i vannet. Veksler mellom badedrakt og bikini, synes badedrakt gir meg desidert finest form. Passer bare på å ha en flott badedrakt så jeg ikke føler meg for gammel liksom. :fnise:

Legger ved eksempler av noen flotte badedrakter som kan være minst like "sexy" som bikini. Det jeg legger fokus på er å bringe fokuset vekk fra hoftene og opp til brystene. Så du vil gjerne ha en mørk underdel, og en lys og fancy overdel, uansett bikini eller badedrakt.

33835_Fantasie_Fantasie_Montreal_Badedrakt__D-J_Cu_3.jpg

15236-java-bikini-swimsuitbandeau-front1-rgb.jpg

38701-lekker-svart-og-hvit-badedrakt-med-belte.jpg

386809-cellbes-product-main.jpg

Anonymkode: 80bc5...cb1

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også pæreform, og jeg bruker underdeler med høyt liv, f.eks en shorts som rekker meg akkurat under navlen, og så tar jeg den av når jeg skal ut i vannet. Veksler mellom badedrakt og bikini, synes badedrakt gir meg desidert finest form. Passer bare på å ha en flott badedrakt så jeg ikke føler meg for gammel liksom. :fnise:

Legger ved eksempler av noen flotte badedrakter som kan være minst like "sexy" som bikini. Det jeg legger fokus på er å bringe fokuset vekk fra hoftene og opp til brystene. Så du vil gjerne ha en mørk underdel, og en lys og fancy overdel, uansett bikini eller badedrakt.

33835_Fantasie_Fantasie_Montreal_Badedrakt__D-J_Cu_3.jpg

15236-java-bikini-swimsuitbandeau-front1-rgb.jpg

38701-lekker-svart-og-hvit-badedrakt-med-belte.jpg

Anonymkode: 80bc5...cb1

Takk for tipset! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...