liv Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Neste søndag er det farsdag og min far ønsker seg bare varme tanker.. Men noe mer må jeg vel finne på tror jeg.. Er det noen som har et forslag som ikke koster mye. (blakk student)
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. november 2004 #2 Skrevet 5. november 2004 Hva med å skrive et brev eller et kort, der du forteller gode ord om han og gode sitatet som passer han. Pynte brevet eller kortet litt ekstra. Dette gjorde jeg en gang og det ble vellykket.
Malie Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 min far ønsker seg bare varme tanker.. Såg det var en som strikket sokker, tenkte på en lue eg da.... varme tanker.... you see?
Gjest syvpede Skrevet 5. november 2004 #5 Skrevet 5. november 2004 Jeg baker alltid en kake til min pappa. Det koster ikke så mye og med alle gode tankene jeg legger i det så blir det en super pappagave. :-)
Thomasine Skrevet 6. november 2004 #6 Skrevet 6. november 2004 i år har jeg kjøpt en spesiell type "godteri" han er veldig glad i! Det blir nok ikke veldig godt mottatt hos mamma ( altfor fett!! ), men det er tross alt farsdag èn gang i året!!! Ellers inviterer vi dem ofte over til oss på slike dager - middag + kake! Det skal ikke være allverden på en slik dag - det er en symbolsk dag - vi skal vise at vi setter pris på ham!! ...hvorfor har vi ingen dattersdag?!
liv Skrevet 7. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2004 Skal jo dit på middag så en kake hadde jo passet bra da ja.. Får se hva jeg finner på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå