Gå til innhold

Ukritisk bruk av KG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at folk her inne blir sjokkerte når andre vet hvem de er, eller nysgjerrig på dramatikk som skjer her inne?

Om du legger ut om barna dine i èn tråd, sexlivet ditt i en annen, forhold med andre brukere her inne, andre intriger her inne, hvor du bor, hva du jobber med og så videre, da skal det ikke så mye til for å legge to og to sammen.

Virker som det er mange som glemmer at selv om den ène tråden ikke gjør deg gjengjennelig, så gjør gjerne flere tråder det.

Just sayin'

(og please, la debatten om bruk av AB ligge. Det er nok AB-debatt her inne, spør du meg.)

Anonymkode: c88ad...095

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel menneskets behov for å bli lagt merke til og få litt oppmerksomhet i hverdagen. Ingen liker vel å bli glemt?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, waco skrev:

Det er vel menneskets behov for å bli lagt merke til og få litt oppmerksomhet i hverdagen. Ingen liker vel å bli glemt?

Hehe, det er kanskje sant. Men man skulle tro det fantes en gylden middelvei.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik at folk her inne blir sjokkerte når andre vet hvem de er, eller nysgjerrig på dramatikk som skjer her inne?

Om du legger ut om barna dine i èn tråd, sexlivet ditt i en annen, forhold med andre brukere her inne, andre intriger her inne, hvor du bor, hva du jobber med og så videre, da skal det ikke så mye til for å legge to og to sammen.

Virker som det er mange som glemmer at selv om den ène tråden ikke gjør deg gjengjennelig, så gjør gjerne flere tråder det.

Just sayin'

(og please, la debatten om bruk av AB ligge. Det er nok AB-debatt her inne, spør du meg.)

** For ikke å snakke om at de gjerne legger ut bilde av seg selv som gjør at det i alle fall ikke skal mye til før alle vet hvem du er. Du heter Ola og kommer ifra Drammen og det er bilde av deg, vi vet du har vært utro mot kona di med en eldre mann og at du liker å gå med kvinneundertøy - men du tror at alt er anonymt fordi du har skrevet på et "anonymt forum". Nettvett, folkens, nettvett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man er mye mindre anonym her inne enn man tror selv med bruk av ab-funksjonen, det er noe jeg har vært klar over lenge. 

Formuleringsevne skinner ofte så lett gjennom om det er noen som står deg nær som leser selv om du prøver å kamuflere det til med en annen dialekt eller nye skrivefeil. Også om man har en lett gjenkjennelig skrivestil, eventuelt skrivefeil man ikke er klar over. 

Anonymkode: 74f61...658

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er mye mindre anonym her inne enn man tror selv med bruk av ab-funksjonen, det er noe jeg har vært klar over lenge. 

Formuleringsevne skinner ofte så lett gjennom om det er noen som står deg nær som leser selv om du prøver å kamuflere det til med en annen dialekt eller nye skrivefeil. Også om man har en lett gjenkjennelig skrivestil, eventuelt skrivefeil man ikke er klar over. 

Uten tvil. Virker som det er mange som ikke helt er med på notene ifht det.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uten tvil. Virker som det er mange som ikke helt er med på notene ifht det.

Jeg vet at egen formuleringsevne kan være enkel å kjenne igjen så da lar jeg heller vær å skrive negative ting her inne om folk jeg kjenner, i tilfelle de skulle kjenne seg igjen i en tråd. Finnes mange forum i verden og man trenger ikke akkurat legge alt ut på norsk på KG. 

AnonymBruker
Skrevet

Og problemet med det er? 

Anonymkode: 101e7...0dc

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og problemet med det er? 

At folk kjenner seg igjen i alt skitsnakket ditt? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og problemet med det er? 

Det er ikke et problem i og for seg selv, legg ut så mye som du bare ønsker for alt jeg bryr meg! Men, du kan ikke bli overraska eller sjokkert når noen vet hvem du er, eller stiller spørsmål med uttalelsene dine på bakgrunn av det. Dette med internett og sånn ække rocket science liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...