AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har møtt en mann på en datingside.Vi hadde 3.date i går,og han kysset meg utpå kvelden,noe jeg også gjengjeldte. Jeg er interessert i han,men synes han går litt for fort frem.Tenker at siden vi nå har kysset er det ikke lenge til han forventer sex.Han har allerede snakket om å invitere meg hjem til seg på middag,at vi kanskje kan dra på en weekend-tur senere,osv.Dette er noe jeg ønsker på sikt,men ikke enda.Han virker seriøs,men jeg føler alt går så fort og vil bli bedre kjent med han først...Hittil har vi møttes ca.1 gang i uken.Nå vil han treffe meg flere ganger ukentlig. Jeg har funnet på noen unnskyldninger for å slippe å møtes så ofte,men vil ikke fortsette sån i lengden.Det er altså ikke det at jeg ikke er interessert,men at jeg føler ting går for fort.Dette er slik jeg alltid føler det når jeg treffer en ny. De blir "stormende forelsket" og vil møtes så ofte som mulig,mens jeg er mer tilbakeholden og trenger litt tid for meg selv.Har opplevd mange skuffelser og nederlag tidligere,så regner med det er grunnen. Hvordan kan jeg håndtere denne situasjonen?Er det ikke nok å treffes 1 (eventuelt 2) ganger per uke? Anonymkode: 1ab59...505 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Kanskje du best passer til å være alene og analysere andre på KG forum? Anonymkode: 91249...115 2
Gjest BethD Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 For meg så er dette er såpass luksus problem at jeg ikke klarer å syns synd på deg. Klarer heller ikke se at det er slitsomt at en mann ønsker å tilbringe tid med deg heller, og bare for å ha sagt det så er ikke 2 ganger i uken mye !!
Måndagsbarn Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Jeg er litt som deg, og her må du bare være ærlig med gutten(e) synes jeg:) Forklar at du av ulike grunner har et behov for å ta ting sakte. Om han er såpass interessert i deg bør han ha forståelse for at du har behov for trygghet og at ting går i et roligere tempo. Selv sliter jeg såpass at jeg ikke foreløpig vil utsette noen for all den tvilen og usikkerheten jeg kommer med per idag. Jeg synes du er tøff som har gått ut og faktisk møtt noen Lykke til! 4
Frøken888 Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 ÅDu burde fortelle han det, men syns ærlig han ikke går fort frem egentlig. Trenger da ikke være stormende forelsket pga han inviterer deg hjem eller vil reise på tur med deg. Kyss på tredje daten høres ut som en fyr som faktisk går sakte frem, samtidig er han interessert i å bli kjent med deg. Da er det normalt å treffes mer enn en gang i uken. Han er ikke tankeleser og så lenge du ikke forklarer hvordan du føler det så klart han fortsetter i et "raskt" tempo. Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en mann på en datingside.Vi hadde 3.date i går,og han kysset meg utpå kvelden,noe jeg også gjengjeldte. Jeg er interessert i han,men synes han går litt for fort frem.Tenker at siden vi nå har kysset er det ikke lenge til han forventer sex.Han har allerede snakket om å invitere meg hjem til seg på middag,at vi kanskje kan dra på en weekend-tur senere,osv.Dette er noe jeg ønsker på sikt,men ikke enda.Han virker seriøs,men jeg føler alt går så fort og vil bli bedre kjent med han først...Hittil har vi møttes ca.1 gang i uken.Nå vil han treffe meg flere ganger ukentlig. Jeg har funnet på noen unnskyldninger for å slippe å møtes så ofte,men vil ikke fortsette sån i lengden.Det er altså ikke det at jeg ikke er interessert,men at jeg føler ting går for fort.Dette er slik jeg alltid føler det når jeg treffer en ny. De blir "stormende forelsket" og vil møtes så ofte som mulig,mens jeg er mer tilbakeholden og trenger litt tid for meg selv.Har opplevd mange skuffelser og nederlag tidligere,så regner med det er grunnen. Hvordan kan jeg håndtere denne situasjonen?Er det ikke nok å treffes 1 (eventuelt 2) ganger per uke? Anonymkode: 1ab59...505 Det er tilbakeholdenheten din som gjør dem ville, fordi de blir usikre. Anonymkode: 07a91...096 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er tilbakeholdenheten din som gjør dem ville, fordi de blir usikre. Anonymkode: 07a91...096 Akkurat det har jeg aldri tenkt på før,men det kan absolutt være det er slik.Jeg spiller ikke tilbakeholden beviist.Jeg bare er det. Svarer relativt raskt på meldinger (innen noen timer) og kommer med forslag til aktiviteter for datene våre.Jeg er vel ikke så veldig tilbaketrukket da?Men jeg merker at jeg må ha noen dager for meg selv mellom hvert treff... Anonymkode: 1ab59...505 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå