AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Dere som mener Norge er så fantastisk med høye skatter og avgifter så det et umulig å få seg en god levestandard, hvorfor skal det være slik? Hvorfor skal man finne seg i luselønn etter å ha tatt en lang og krevende utdannelse? Alt for å fø på folk som ikke er våre egne? Folk som får 10 barn de ikke klarer å ta vare på? Som prakker regningen over på oss hardtarbeidende? Hvor er logikken i at jeg skal finne meg i dårlig levestandard for dette? Hvorfor skal jeg bruke livet mitt på å betale for afrikanere og arabere som ikke skulle vært i landet? Anonymkode: 5e4d8...95e 13
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Fordi det blir undeholdende forumtråder av det :). Anonymkode: af301...9e3 8
Gjest Sitronvann Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Hvorfor skal jeg som norsk kvinne bo i dette landet og fø på slike som deg? Bruke mine penger på å kjøpe mat og bleier og masse annet dritt bare for at du skal få en lønn å leve for?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 2 minutter siden, Sitronvann skrev: Hvorfor skal jeg som norsk kvinne bo i dette landet og fø på slike som deg? Bruke mine penger på å kjøpe mat og bleier og masse annet dritt bare for at du skal få en lønn å leve for? Hæ? Dette ga jo ingen mening? Jeg kommer til å skatte etter utdannelsen så det er liksom ikke som om jeg trekker ressurser ut slik disse fantastiske mørke gjør... Anonymkode: 5e4d8...95e 4
WubWub Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 1 minutt siden, Sitronvann skrev: Hvorfor skal jeg som norsk kvinne bo i dette landet og fø på slike som deg? Bruke mine penger på å kjøpe mat og bleier og masse annet dritt bare for at du skal få en lønn å leve for? Fordi mat og bleier er noe du personlig trenger/får utbytte av? Det er slik markedskreftene fungerer. Om det er etterspørsel etter en vare så blir det produsert slik at du kan få kjøpe det du trenger. Om det derimot blir slik at vi får en stor gruppe mennesker i befolkningen som ikke produserer noe som samfunnet som helheten tjener på, men isteden må jobbe for å fø på så får vi en skjevhet i samfunnet som er urimelig. 2
Gjest Sitronvann Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Dette ga jo ingen mening? Jeg kommer til å skatte etter utdannelsen så det er liksom ikke som om jeg trekker ressurser ut slik disse fantastiske mørke gjør... Anonymkode: 5e4d8...95e Alle vi som kjøper varer eller tjenester hos slike som deg blir ufrivillig med på å støtte opp under ditt liv, dine ting, dine holdninger, ditt hus, bortskjemte rasistiske barn som du uten tvil kommer til å oppdra. Bare for å sette det hele litt på spissen.
Gjest Sitronvann Skrevet 25. juni 2016 #7 Skrevet 25. juni 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Fordi mat og bleier er noe du personlig trenger/får utbytte av? Det er slik markedskreftene fungerer. Om det er etterspørsel etter en vare så blir det produsert slik at du kan få kjøpe det du trenger. Om det derimot blir slik at vi får en stor gruppe mennesker i befolkningen som ikke produserer noe som samfunnet som helheten tjener på, men isteden må jobbe for å fø på så får vi en skjevhet i samfunnet som er urimelig. Ti still. Du tok ikke poenget mitt engang og jeg har ikke ironiflagget tilgjengelig her...
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #8 Skrevet 25. juni 2016 8 minutter siden, WubWub skrev: Fordi mat og bleier er noe du personlig trenger/får utbytte av? Det er slik markedskreftene fungerer. Om det er etterspørsel etter en vare så blir det produsert slik at du kan få kjøpe det du trenger. Om det derimot blir slik at vi får en stor gruppe mennesker i befolkningen som ikke produserer noe som samfunnet som helheten tjener på, men isteden må jobbe for å fø på så får vi en skjevhet i samfunnet som er urimelig. Ja, vi må finne en god løsning på probemene vi har med alle disse eldre og unge og syke. Anonymkode: af301...9e3
Honey Dew Skrevet 25. juni 2016 #9 Skrevet 25. juni 2016 Hvorfor skal afrikanere sløse bort livet sitt på å fø oss? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #10 Skrevet 25. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som mener Norge er så fantastisk med høye skatter og avgifter så det et umulig å få seg en god levestandard, hvorfor skal det være slik? Hvorfor skal man finne seg i luselønn etter å ha tatt en lang og krevende utdannelse? Alt for å fø på folk som ikke er våre egne? Folk som får 10 barn de ikke klarer å ta vare på? Som prakker regningen over på oss hardtarbeidende? Hvor er logikken i at jeg skal finne meg i dårlig levestandard for dette? Hvorfor skal jeg bruke livet mitt på å betale for afrikanere og arabere som ikke skulle vært i landet? Anonymkode: 5e4d8...95e De som mener noe annet har fått alt sydd puter under armene. Pappa pappa pappa barn. Anonymkode: 67d84...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #11 Skrevet 25. juni 2016 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Hvorfor skal afrikanere sløse bort livet sitt på å fø oss? Gjør de det med sosialstønaden sin? Intressant. Anonymkode: 67d84...cb2 7
Honey Dew Skrevet 25. juni 2016 #12 Skrevet 25. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør de det med sosialstønaden sin? Intressant. Anonymkode: 67d84...cb2 Nei, de skaffer oss mat ved å jobbe for luselønn i Afrika og eksportere maten til gode og mette europeere, slik at vi kan spise oss mette. Derfor 17
Gothminister Skrevet 25. juni 2016 #14 Skrevet 25. juni 2016 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Nei, de skaffer oss mat ved å jobbe for luselønn i Afrika og eksportere maten til gode og mette europeere, slik at vi kan spise oss mette. Derfor Synes det høres helt ok ut jeg. Så derfor la dem fortsette med det.
WubWub Skrevet 25. juni 2016 #15 Skrevet 25. juni 2016 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Nei, de skaffer oss mat ved å jobbe for luselønn i Afrika og eksportere maten til gode og mette europeere, slik at vi kan spise oss mette. Derfor Dette er feil. Europa har lite handel med det afrikanske kontinentet. Om du derimot hadde sagt at Kina utnytter afrika sine råvarer så hadde du hatt korrekt. Sist jeg sjekket er ikke Europa kinesisk dog. 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. juni 2016 #16 Skrevet 25. juni 2016 HVis du får lueslønn etter lang og krevende utdannelse har du gjort et eller flere veldig dårlige valg i livet.
WubWub Skrevet 25. juni 2016 #17 Skrevet 25. juni 2016 33 minutter siden, Sitronvann skrev: Ti still. Du tok ikke poenget mitt engang og jeg har ikke ironiflagget tilgjengelig her... Kanskje fordi det var ingen poeng. Jeg svarte allikevel på det du spurte om "Hvorfor skal jeg kjøpe bleier og mat?" Svaret er "Fordi du trenger det". Hva dette har med trådens tema å gjøre sliter jeg med å forstå men. Fordi du trenger bleier og mat så må vi være sosialkontor for hele verden? 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #18 Skrevet 25. juni 2016 Ikke lett når man lever på pappas penger. Få alt oppi henda da forstår man ikke hvordan virkeligheten er. Anonymkode: 67d84...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #19 Skrevet 25. juni 2016 5 minutter siden, Herr Heftig skrev: HVis du får lueslønn etter lang og krevende utdannelse har du gjort et eller flere veldig dårlige valg i livet. Norske lønninger for leger ligger på 6-700K, noe som er elendig i forhold til USA Anonymkode: 5e4d8...95e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #20 Skrevet 25. juni 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som mener Norge er så fantastisk med høye skatter og avgifter så det et umulig å få seg en god levestandard, hvorfor skal det være slik? Hvorfor skal man finne seg i luselønn etter å ha tatt en lang og krevende utdannelse? Alt for å fø på folk som ikke er våre egne? Folk som får 10 barn de ikke klarer å ta vare på? Som prakker regningen over på oss hardtarbeidende? Hvor er logikken i at jeg skal finne meg i dårlig levestandard for dette? Hvorfor skal jeg bruke livet mitt på å betale for afrikanere og arabere som ikke skulle vært i landet? Anonymkode: 5e4d8...95e Hvilken utdannelse er dette? Og hvorfor valgte du den hvis den er så dårlig betalt? Anonymkode: 80cb1...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå