Gå til innhold

Hvorfor skal jeg kaste bort livet mitt på å fø på afrikanere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som mener Norge er så fantastisk med høye skatter og avgifter så det et umulig å få seg en god levestandard, hvorfor skal det være slik? Hvorfor skal man finne seg i luselønn etter å ha tatt en lang og krevende utdannelse? Alt for å fø på folk som ikke er våre egne? Folk som får 10 barn de ikke klarer å ta vare på? Som prakker regningen over på oss hardtarbeidende? Hvor er logikken i at jeg skal finne meg i dårlig levestandard for dette? Hvorfor skal jeg bruke livet mitt på å betale for afrikanere og arabere som ikke skulle vært i landet?

Anonymkode: 5e4d8...95e

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det blir undeholdende forumtråder av det :).

Anonymkode: af301...9e3

• Liker 8
Gjest Sitronvann
Skrevet

Hvorfor skal jeg som norsk kvinne bo i dette landet og fø på slike som deg? Bruke mine penger på å kjøpe mat og bleier og masse annet dritt bare for at du skal få en lønn å leve for?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sitronvann skrev:

Hvorfor skal jeg som norsk kvinne bo i dette landet og fø på slike som deg? Bruke mine penger på å kjøpe mat og bleier og masse annet dritt bare for at du skal få en lønn å leve for?

Hæ? Dette ga jo ingen mening? Jeg kommer til å skatte etter utdannelsen så det er liksom ikke som om jeg trekker ressurser ut slik disse fantastiske mørke gjør...

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Sitronvann skrev:

Fordi mat og bleier er noe du personlig trenger/får utbytte av? Det er slik markedskreftene fungerer. Om det er etterspørsel etter en vare så blir det produsert slik at du kan få kjøpe det du trenger.

Om det derimot blir slik at vi får en stor gruppe mennesker i befolkningen som ikke produserer noe som samfunnet som helheten tjener på, men isteden må jobbe for å fø på så får vi en skjevhet i samfunnet som er urimelig.

• Liker 2
Gjest Sitronvann
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Dette ga jo ingen mening? Jeg kommer til å skatte etter utdannelsen så det er liksom ikke som om jeg trekker ressurser ut slik disse fantastiske mørke gjør...

Alle vi som kjøper varer eller tjenester hos slike som deg blir ufrivillig med på å støtte opp under ditt liv, dine ting, dine holdninger, ditt hus, bortskjemte rasistiske barn som du uten tvil kommer til å oppdra.

Bare for å sette det hele litt på spissen.

Gjest Sitronvann
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Fordi mat og bleier er noe du personlig trenger/får utbytte av? Det er slik markedskreftene fungerer. Om det er etterspørsel etter en vare så blir det produsert slik at du kan få kjøpe det du trenger.

Om det derimot blir slik at vi får en stor gruppe mennesker i befolkningen som ikke produserer noe som samfunnet som helheten tjener på, men isteden må jobbe for å fø på så får vi en skjevhet i samfunnet som er urimelig.

Ti still. Du tok ikke poenget mitt engang og jeg har ikke ironiflagget tilgjengelig her...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, WubWub skrev:

Ja, vi må finne en god løsning på probemene vi har med alle disse eldre og unge og syke. 

Anonymkode: af301...9e3

Skrevet

Hvorfor skal afrikanere sløse bort livet sitt på å fø oss?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som mener Norge er så fantastisk med høye skatter og avgifter så det et umulig å få seg en god levestandard, hvorfor skal det være slik? Hvorfor skal man finne seg i luselønn etter å ha tatt en lang og krevende utdannelse? Alt for å fø på folk som ikke er våre egne? Folk som får 10 barn de ikke klarer å ta vare på? Som prakker regningen over på oss hardtarbeidende? Hvor er logikken i at jeg skal finne meg i dårlig levestandard for dette? Hvorfor skal jeg bruke livet mitt på å betale for afrikanere og arabere som ikke skulle vært i landet?

De som mener noe annet har fått alt sydd puter under armene.  Pappa pappa pappa barn.

Anonymkode: 67d84...cb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor skal afrikanere sløse bort livet sitt på å fø oss?

Gjør de det med sosialstønaden sin? Intressant. 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør de det med sosialstønaden sin? Intressant. 

Nei, de skaffer oss mat ved å jobbe for luselønn i Afrika og eksportere maten til gode og mette europeere, slik at vi kan spise oss mette. Derfor

• Liker 17
Skrevet

Enig med trådstarter 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, de skaffer oss mat ved å jobbe for luselønn i Afrika og eksportere maten til gode og mette europeere, slik at vi kan spise oss mette. Derfor

Synes det høres helt ok ut jeg. Så derfor la dem fortsette med det.

Skrevet
6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Dette er feil. Europa har lite handel med det afrikanske kontinentet. Om du derimot hadde sagt at Kina utnytter afrika sine råvarer så hadde du hatt korrekt. Sist jeg sjekket er ikke Europa kinesisk dog.

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

HVis du får lueslønn etter lang og krevende utdannelse har du gjort et eller flere veldig dårlige valg i livet.

Skrevet
33 minutter siden, Sitronvann skrev:

Ti still. Du tok ikke poenget mitt engang og jeg har ikke ironiflagget tilgjengelig her...

Kanskje fordi det var ingen poeng. Jeg svarte allikevel på det du spurte om "Hvorfor skal jeg kjøpe bleier og mat?"

Svaret er "Fordi du trenger det". 

Hva dette har med trådens tema å gjøre sliter jeg med å forstå men. Fordi du trenger bleier og mat så må vi være sosialkontor for hele verden? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lett  når man lever på pappas penger. Få alt oppi henda da forstår man ikke hvordan virkeligheten er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Herr Heftig skrev:

HVis du får lueslønn etter lang og krevende utdannelse har du gjort et eller flere veldig dårlige valg i livet.

Norske lønninger for leger ligger på 6-700K, noe som er elendig i forhold til USA 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken utdannelse er dette? Og hvorfor valgte du den hvis den er så dårlig betalt?

Anonymkode: 80cb1...740

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...