Gå til innhold

I dag har vi vært så flinke og nå kan bryllupet komme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tok vi oss begge fri fra jobb for å handle inn en hel del av det nødvendige til bryllupet! Vi har vært på handlerunde absolutt hele dagen og har vært så flinke.

Vin til maten er i boks. Vi trengte ikke engang å bestille, da de allerede hadde alt på lager.

Potetgull, brus, blandevann og andre nyttige ting i orden.

Bryllupskaken er bestillit, samt en annen kake.

Og sist men ikke minst; jeg fikk en telefon fra brudebutikken og skal ha prøvetimen på mandag. Jeg gleder meg vanvittig mye til å prøve kjolen min igjen, og spesielt med alt utstyret til.

Nå begynner virkelig brikkene og falle på plass og det er faktisk ikke så mye som gjenstår lenger. Utrolig deilig.

Noen fler med samme følelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er kommet lengre enn oss, det må være deilig!

Jeg gleder meg til å komme like langt, selv om jeg ikke stresser med det.

Lykke til på den store dagen :wink:

Skrevet

Så koselig å høre at dere har alt under kontroll! Tenkte akkurat på deg nå i dag, vi har sittet her og planlagt litt dekorasjoner til bryllupet til hun veninna mi som gifter seg i Grønnåsen samme dag som dere gifter dere. Lurte på hvordan det gikk med deg, og dette var et trivelig svar å finne på det spørsmålet. Hva ble det forresten til med poteter? Skal jeg skaffe telefonnummer til de folkene på Berg eller har dere funnet en annen løsning?

Mange klemmer fra meg!

Skrevet
Hva ble det forresten til med poteter? Skal jeg skaffe telefonnummer til de folkene på Berg eller har dere funnet en annen løsning?

:ler: Jeg tror du nok forveksler meg med en annen, for jeg har aldri spurt deg angående poeteter og iallfall ingen folk på Berg jeg. :ler:

Men det går iallfall fint med potetene våre!

:hoho:

Skrevet

Til dere siste 'gjestene';

At det går an å være så frekk! Komentarene deres kan dere holde for dere selv, for de er veldig sårende! :x

Augustbrud02; håper du ikke tar deg nær av disse usaklige komentarene.

Klem fra CEL. :D

Skrevet

Ah..tenker på 3. august jeg, så du har nok rett i at jeg blander. Får sende henne en melding og spørre hvordan det går med potetene da :)

Forøvrig burde enkelte lære seg å holde kjeft når de ikke har noe fornuftig å si.....

Skrevet
Sitatet er slettet. Hege (mod.)

Vel, hvis det er noen faste brukere her som faktisk er så lei innleggene mine, burde de vel kanskje si i fra til meg personlig og stå frem med brukernavn?

Skrevet

Hvorfor gidder du å lese det om du ikke synes det er spennende da? Dessuten finnes det jo faktisk noen som synes det er spennende. :wink:

Forresten må jeg ærlig innrømme at jeg ikke gidder å ta uregistrerte brukere så seriøst som de registrerte. Jeg ser sjelden/aldri navnet ditt i noen innlegg og hvor mye bruker du egentlig KG da? Nei, hadde noen av de faste brukerene faktisk kommet med en slik tilbakemelding hadde jeg nok vurderte det hele på en litt annen måte.

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Hvorfor i alle dager gidder dere å lese de innleggene da, om de er så håpløse??

Det er jo meget enkelt, bare å hoppe glatt over de, istede for å komme med sånne tåpelige kommentarer.. Det er jo viktig for henne, og for mange andre

Skrevet
:o Hvorfor i alle dager gidder dere å lese de innleggene da, om de er så håpløse??

Helt enig med hva både augustbrud og bel@ni sier!! Personlig får jeg masse ut av de ulike referatene og andre innlegg som blir lagt ut her inne.

Jeg liker at man sier hva man mener, men usaklige kommentarer som dette syntes jeg er unødvendig ! Hvis vi nå skal begynne å tenke nøye gjennom alt vi spør, forteller om er det jo liten vits med forumet etter min mening!

Slike kommentarer gjør meg sint!!

Fortsett som før, augustbrud!! Jeg får ihvertfall masse ut av det du forteller og de som ikke gjør det kan jo bare slutte å lese dem!

Skrevet

Jeg har slettet en god del sårende og fullstendig unødvendige kommentarer i denne tråden. Slike kommentarer vitner om manglende folkeskikk, og vi må holde oss for gode til slikt! Hege (mod.)

Skrevet

Det kan vel i blant være greit å minne seg selv om at disse sidene primært er ment for diskusjon, erfaringer, råd og tips, og ikke som personlige dagbøker for forberedelsene. Det blir veldig mange innlegg om kjoler som har kommet i posten og at bryllupsreisen er bestilt, og det kan gjøre at reelle tips etc. drukner litt. Det kan bli tungvint og ta lang tid å manøvrere på sidene. Man kan jo lage en bryllupshjemmeside med dagbok? Eller maile personlig med de som responderer ?

Jeg mener forøvrig med dette å være konstruktiv, og ikke å såre hverken Augustbrud eller noen andre... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hurra for det siste innlegget, jeg kunne ikke vært mer enig. Bruk dagboken til å fortelle om innkjøp etc. og diskusjonsforumet til - ja nettopp diskusjon!

Skrevet

Innimellom kan vi nok trenge å komme litt ned på jorden igjen ja, men det bør skje på en saklig måte spør du meg.

Kan være enig i det at det kanskje innimellom blir veldig mange "personlige" tråder, men for min egen del kan jeg si at jeg synes det er kjempehyggelig her inne jeg. Det er så ålreit å høre om hvordan det går med planleggingen til alle sammen og høre at folk er fornøyd med de valgene man har tatt. Så får min del kan det gjerne komme flere slike tråder!

Skrevet

Jeg vil bare minne på at det er Gry og Gry alene som er den som kan avgjøre hvilken type diskusjon som er ønskelig i det enkelte foraet.

Regler for bruk av KG finner du her:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Og bør leses av alle med jevne mellomrom.

Husk også: "Du skal ikke plage andre, du skal være god og snill, og forøvrig kan du gjøre som du vil."

HMSP - moderator

Skrevet
Jeg vil bare minne på at det er Gry og Gry alene som er den som kan avgjøre hvilken type diskusjon som er ønskelig i det enkelte foraet.

Hallo, Gry kan da ikke bestemme hva vi skal skrive, det eneste hun og hennes meningsmorderatorer kan gjøre er å sensurere tekst som ikke passer inn i deres verisjon av en diskusjonsgruppe.

Waco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...