Gå til innhold

Hvordan skaffer mann (29) seg nye venner i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet til Oslo for et års tid siden, min nye kjæreste og jeg. Jeg har bodd her før og fått jobb hvor det er mye sosialt som skjer (stort sett bare kvinner på jobben), og jeg har en del venninner som bor her fra før. Jeg prøver å gå en del ut på venninnekvelder, men det blir stort sett rolige kvelder fordi venninnene mine er etablerte, har fått barn osv. Ikke naturlig å ta med samboeren.

Jeg bekymrer meg litt for samboeren. Han jobber et lite sted hvor alle er veldig voksne (de fleste er rundt 50), og det skjer ingenting sosialt. Kjæresten er en sosial, morsom og likandes fyr som alltid har hatt kompiser rundt seg det han har bodd, og jeg ser at han sliter med at han ikke har noe sosialt liv nå. De få han kjenner her er veldig "kjedelige", er også mye hjemme med barn osv. Poenget et at vi to ikke har barn ennå, han har lyst til å leve livet, ha det gøy, se på fotball sammen med noen osv, men nå sitter han mest hjemme alene på kveldene. Hvordan skaffe seg venner?

Anonymkode: e36d0...0cc

Videoannonse
Annonse
Gjest *Micki*
Skrevet

Bli med i foreninger og fritidsaktivitet hvor det er mange. Du må nok litt ut av komfortsonen og ta initiativ i begynnelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...