Gå til innhold

MC Klubber

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det folk har imot mc klubber? det er ikke bare kriminelle som er interessert i mc.  ja det finnes kriminelle i mc klubber men det gjør det også i fotball klubber, sykkel klubber, til og med i politiet og regjering. kriminelle er og finne i alle deler av et samfunn. så hvorfor er det alltid mc klubbene som får gjennomgå? hva er problemet?   

Anonymkode: af6f0...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Media elsker å henge ut MC-klubber. Men jeg har ikke inntrykk av at det samme gjelder folk generelt. 

Jeg har venner som kjører MC og er med i mc-klubb. De er helt "normale", de.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det folk har imot mc klubber? det er ikke bare kriminelle som er interessert i mc.  ja det finnes kriminelle i mc klubber men det gjør det også i fotball klubber, sykkel klubber, til og med i politiet og regjering. kriminelle er og finne i alle deler av et samfunn. så hvorfor er det alltid mc klubbene som får gjennomgå? hva er problemet?   

Anonymkode: af6f0...b1b

Har ingenting imot MC-klubber der fokuset ligger på å kjøre motorsykkel, tvert imot synes jeg det er veldig fint at de finnes. 

Kriminelle MC-klubber (og dem er det alt for mange av) har jeg ingenting til overs for. Dette er organisert kriminalitet, og er det noe et samfunn ikke har behov for, så er det nettopp det. Et lite lokalsamfunn har ikke behov for at en 1%klubb tar ansvar for dopsalg, torpedovirksomhet, prostitusjon og smugling av diverse. At disse individene også liker å kjøre motorsykkel er meg revnende likegyldig, all den tid det mest er et skalkeskjul enn en egentlig interesse. Måten disse klubbene fanger opp og rekrutterer ungdommer på gjør meg også kvalm.

Grunnen til at MC-klubbene får gjennomgå mer enn mange andre er som nevnt tidligere at det er snakk om organisert kriminalitet i mer eller mindre stor skala, og det er noe annet enn en vanlig kriminell som stjeler sykler for å kjøpe heroin. MC-klubber opererer med streng selvjustis, egne lover og regler og de utnytter individer uten evne til å tenke selv. Når slikt blir satt i system blir det et stort problem for hele samfunnet.

Hvis man har lyst til å være medlem i en klubb for å dyrke motosykkelinteressen, så velger man ikke Outlaws, Bandidos, HA eller en av de andre 1%klubbene, så enkelt er det. Forøvrig dømmer jeg ikke folk fordi de kjører motorsykkel, det synes jeg er en fin hobby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...