Gå til innhold

Hvordan er det mulig å vær gift/sammen med en homo (som kvinne) uten å merke det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han må i så fall være veldig god skuespiller? Dette er min største skrekk. Er på vei til å bli kjæreste med en mann nå, og er ganske forelsket, men har av og til tenkt tanken på at han er "bi" eller evt. homo. Han er en såkalt "feminin/moderne" mann, og har f.eks. uttalt at han gjerne kunne tenkt seg å sminke seg dersom dette var "innafor/akseptert" i samfunnet. "Hvorfor ikke?" , sa han. + noen få andre uttalelser som jeg ikke tør gå nærmere inn på da dette kan bli for gjenkjennelig.  Spurte han på "tull" en gang da han i kjempefylla kyssa en gutt i håret, om han var bi. Da lo han og sa han aldri kunne tent på en mann.

På den andre siden:

Jeg merker at han er forelsket i meg (han sier det også.), og han har jobba en god stund for å få meg på kroken. Har lagt merke til at han følger med meg når vi er i sosiale sammenkomster (dette særlig i begynnelsen.), og i starten merket jeg også at han var litt nervøs rundt meg. Jeg merker også at han elsker å ha sex med meg, tenner veldig på meg, og er veldig "dominant" i senga. Han har dessuten hatt flere jentekjærester før meg. På grunn av dette burde jeg vel føle meg trygg - men kan det være "påtatt/skuespill"? For kvinner har jo blitt "lurt" før! 

Innerst inne tror jeg det vel egentlig ikke (får nesten litt dårlig samvittighet av å skrive dette innlegget!) , men jeg klarer liksom ikke å gi slipp på tanken! 

Noen synspunkter/erfaringer?

Takk!

Hvis det skulle være relevant så er jeg 23 år gammel , mens han er 25 år.

Anonymkode: 67838...3f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og et spørsmål til: Er dette en vanlig problemstilling?

Gjest BethD
Skrevet

Har aldri vært inne på den tanken.. :O

AnonymBruker
Skrevet

dytt**

AnonymBruker
Skrevet

Denne får gå under anonym knappen, men hvorfor er du redd for at han er bi i såfall? Det forandrer jo ingenting, mange som nekter for det eller bare er nysgjerrige.

Hvor mange jenter er det som ikke er bi sim både har kysset og hatt sex med andre jenter annet enn at det tenner dem? Det er mange.

Min mann liker å bruke blondetruser i forspillet og en finger eller to i rumpa hans under sex har han ikke noe imot. 

Er han homo? Nei. Bi? Kanskje men det må han finne ut selv uten å føle på mas eller press fra meg.

Er han nysgjerrig og liker å prøve ting under sex? Helt klart, men han har aldri gjort noe med en mann. Alikevel tenner han på å se andre menn ha sex med meg.

Jeg er IKKE lesbisk eller bi, samtidig synd jeg kvinnekroppen er nydelig og tenner meg kun ved sex. 

Så kan det være at du prøver å finne feil eller unnskyldninger for å ikke bli såret igjen? 

Anonymkode: ed988...a07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

What? Just what??

Hva faen spiller det noen rolle. Om han er forelska i deg nå så er det deg han er forelska i. Kanskje dette endrer seg i fremtiden men hva for rolle spiller det om han forelsker seg i Robert eller Rita? 

Det er ikke sånn at homofile og bifile er utro fordi de må smake på den andre frukten med jevne mellomrom :P 

Anonymkode: 9cb3b...aa4

Skrevet

Kanskje han er bifil? Jeg er det, men det vil ikke si at jeg kommer til å være utro eller savner jenter nå når jeg er med samboeren min (som er mann). 

Og jeg er enig i det med sminke hos menn. Hvorfor ikke? De er ikke homo/bi av den grunn. 

Stol på det han sier. Han er vel bare en veldig åpen person generelt, og det er kult! Han er åpenbart forelsket i deg, så bare nyt det :) 

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg var sammen med en som senere kom ut som homo,  og han var alltid veldig ivrig på å få henne over i doggy når de hadde sex.

Anonymkode: c3d27...910

AnonymBruker
Skrevet

Ser noen har misforstått litt hva jeg spurte om. Det jeg egentlig lurer på er om han kam "fake" en flrelskelse! Om han et bi, så kan det være ok, mn jeg vil forsikre megom st hans følelsr for meg er oppriktige! Hvordan kan en homo mann lure en dame? Man har jo sett flere tilfeller av dette. Jeg vil jo ikke leve på en løgn. 

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser noen har misforstått litt hva jeg spurte om. Det jeg egentlig lurer på er om han kam "fake" en flrelskelse! Om han et bi, så kan det være ok, mn jeg vil forsikre megom st hans følelsr for meg er oppriktige! Hvordan kan en homo mann lure en dame? Man har jo sett flere tilfeller av dette. Jeg vil jo ikke leve på en løgn. 

Takk for svar!

Du får høre med Blomsterfinn eller Rimihagen eller en annen som har levd i heterofilt forhold som homo.

Anonymkode: c3d27...910

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for hatefullt innhold og svar til dette.

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Som oftest dreier det vel seg om at de ikke har kommet frem til det selv. Det er jo slettes ikke uvanlig at dette tar lang tid for mange, særlig tidligere da det homofile miljøet ikke var så åpent som det er i dag. Så det er jo ikke sikkert at de har løyet til partneren sin, men at de rett og slett ikke visste det på det tidspunktet. 

Så er det jo enkelte som går i et heterofilt forhold for muligheten å få barn, men dette er nok ikke så vanlig nå når det er flere alternative løsninger (men mange av disse er jo kun gjeldende for kvinner). 

Personlig hadde jeg ikke gått videre med et forhold der jeg spekulerte i dette. Nå er jeg i utgangspunktet heller ikke interessert i menn som viser en slik feminin side av seg selv (selv om jeg ikke har noe imot at menn på generell basis er slik). Det store spørsmålet er jo om du er åpen for dette (da om han er bifil eller liker å eksperimentere, med sminke og slikt, men også seksuelt). Som du selv skriver klarer du ikke å legge det fra deg, så da er det kanskje greit å ta en stilling til det med en gang. 

Nå finnes det jo flust av menn som liker å gå med dameklær og/eller sminke seg og eksperimentere seksuelt med andre menn uten at de ønsker å gå inn i et forhold med andre menn, og ikke minst at de fortsatt ønsker å være i et forhold med den kvinnen de har valgt. :)

Anonymkode: 1b6ee...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...