Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde en veldig hyggelig samtale i flere timer over chatt med en. Han avtalte at vi kunne ta båten hans å dra på båtur fredag. I ettertid tror jeg ikke d var så lurt på 1date. Var regen denne dagen så han sa hva med lørdag, treffes da? Jo det hørtes jo bra ut det. Så forstod jeg han var ute ida heg fikk snap i 2- tiden på natten. Sendte smilefjes som "sett" sendte en snapp fra joggeturen min i dag med herlig m/joggetur håper du har hatt en fin morgen. Ser han ikke har sett den. Vet spør jeg mine veninner vil de si han tar kontakt vis han vil. Jeg vil ikke virke masete/påtrengene, men blir det feil om jeg spør om han vil ta en kaffe? Det er han som har tatt intiativet til å møtes tideligere

Endret av Cecilie82
Vil forandre spørsmålet litt
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vent litt, du! Til han tar initiativ!

Anonymkode: 4062a...8f7

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vent litt, du! Til han tar initiativ!

Anonymkode: 4062a...8f7

D er jo ikke sikkert han tar intiativ men får vel det :)

Skrevet

Han har tatt initiativ tidligere, og du har lyst til å møte ham. Da er det ingenting i veien for at du spør om han vil bli med ut på et eller annet en dag. Jeg synes bare det er noe tull med denne redselen for å vise interesse. Så lenge du ikke er innpåsliten, og godtar det om han avslår, så er det ingenting som er bedre enn en jente som er sikker på seg selv, og som er direkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...