Gå til innhold

Hvordan gjemme projektor og høyttalere? (Bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal pusse opp stua nå etter hvert, men synes det er litt vanskelig å vite hva vi skal gjøre med bakhøyttalerne og projektoren. Vil det se rart ut med en hylle øverst? Bør jeg kun ha ett bilde der? Andre tips? Dette er altså over sofaen.

image.jpeg

Anonymkode: 9a897...d16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville laget hyller/kasser som blir malt i samme farge som veggen, da oppleves ikke de sorte høyttalerne og projektoren som store element som stikker seg frem.

Anonymkode: b625f...230

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg ville laget hyller/kasser som blir malt i samme farge som veggen, da oppleves ikke de sorte høyttalerne og projektoren som store element som stikker seg frem.

Tenker du enkelthyller eller kasser, eller én hylle som går over hele veggen?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du enkelthyller eller kasser, eller én hylle som går over hele veggen?

Det får nesten være litt opp til dere, hva dere synes blir best og finest. hadde det vært i min stue hadde jeg nok muligens laget en kasse til hver av høyttalerne og ei hylle til projektoren, så stor at det feks kan stå noe ved siden av og. 

AnonymBruker
Skrevet

Vill laget en kasse til prosjektoren som males i veggfargen, men pass på at den er stor og luftig nok til at prosjektoren ikke går varm...

Høytalerene ville jeg malt i veggfargen og så trukket om framsiden, de har riktig stoff på feks eBay (sikkert andre steder også). Vi har gjort dette med noen golvhøytalere, malt lyse og grått trekk foran, ble veldig bra (mister muligens noe salgsverdi... og er det veldig dyre saker så er det kanskje ikke greit.)

En hylle tror jeg bare hadde blitt rotete, da hadde jeg heller ryddet litt opp med symmetri, altså ha høyttalerene like langt fra prosjektoren, dekket ledninger med kabelkunder og byttet ut bildene med et som er litt røffere i færre farger og passer inn.

Anonymkode: e86a1...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...