AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #1 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har et spørsmål! Er det noe som heter gutte og jente linjer? Eller syns dere det er like rettferdig at ei jente kan gå mekk, og gutter kan gå helse? Jeg selv har valgt vg2 kjøretøy, men blir veldig fort guttedominans, bare fordi jeg er jente. Anonymkode: 11ad1...c49
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et spørsmål! Er det noe som heter gutte og jente linjer? Eller syns dere det er like rettferdig at ei jente kan gå mekk, og gutter kan gå helse? Jeg selv har valgt vg2 kjøretøy, men blir veldig fort guttedominans, bare fordi jeg er jente. Anonymkode: 11ad1...c49 Det er vel kanskje enkelte steder i landet det blir mere definert som gutte- og jentelinjer vil jeg tro. For eksempel dersom du bor på en liten plass så er det vel mest vanlig at jenter velger helse bare fordi, det liksom er vanlig at helse er for jenter, og at guttene velger å gå på mekk fordi mekk er en typisk guttelinje. Anonymkode: 027ef...2d7
Dr. A. Kula Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et spørsmål! Er det noe som heter gutte og jente linjer? Eller syns dere det er like rettferdig at ei jente kan gå mekk, og gutter kan gå helse? Jeg selv har valgt vg2 kjøretøy, men blir veldig fort guttedominans, bare fordi jeg er jente. Anonymkode: 11ad1...c49 Nei, det er ikke noe som heter jente og/eller guttevenner. Alle studievalgene på videregående har navn som sier noe om hvilken utdannelse/fag du har etter endt skolegang. Du velger linje ut ifra interesse og egnethet og ikke ut i fra kjønn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå