AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Er det noen her som har tips om små raske øvelser man kan gjøre for å forbrenne noen kalorier her og der. Altså ikke tips til lange treningsøkter, men øvelser man kan gjøre typisk i reklame pauser/ mens man venter på at vannet skal koke osv... Jeg leste at hvis man tar knebøy inntil en vegg så forbrenner man 12-15 kalorier for hvert 30 sek.. sånne tips jeg ønsker, og hvor mange kalorier man forbrenner . Men gjerne noe annet enn knebøy og utfall . Anonymkode: 4e17c...206
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Hopp tau. Man kan gjøre samme øvelse uten tau. Det er en svært effektiv cardio-trening. Men vet ikke hvor mange kalorier man forbrenner av det. Kan sikkert googles. Anonymkode: 36dbb...e3c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Glemte å si at hvis poenget er å forbrenne kalorier, så er cardio-trening mer effektivt enn styretrening. Anonymkode: 36dbb...e3c
Fredsmegleren Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Rockering eller jumping jacks (eller burpees for hardere trening) 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 7 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Rockering eller jumping jacks (eller burpees for hardere trening) Vet du hvor mange kalorier man forbrenner med 2 min med dette ? Skjønner at det ikke er mengder , men syns det er artigere og legge til sånne småting (mens vanne koker feks ) hvis jeg vet ca hvor mange kalorier jeg forbrenner ( itillegg til at jeg skal trene ellers selvfølgelig ) Anonymkode: 4e17c...206
Fredsmegleren Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvor mange kalorier man forbrenner med 2 min med dette ? Skjønner at det ikke er mengder , men syns det er artigere og legge til sånne småting (mens vanne koker feks ) hvis jeg vet ca hvor mange kalorier jeg forbrenner ( itillegg til at jeg skal trene ellers selvfølgelig ) Anonymkode: 4e17c...206 Man må nok gjøre cardio dersom man ønsker å forbrenne betydelige mengder meg kalorier, men øvelsene jeg har nevnt kan fungere som en slags mini-cardio dersom man gjør dem en god stund, i tillegg strammer man kroppen litt. Har lest hvor mye man forbrenner med disse øvelsene en gang før, men det er ikke noe jeg går rundt og husker på. Finns garantert på google
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #8 Skrevet 27. juni 2016 Hoppende utfall, hoppe generelt, løpe på stedet, løpe opp og ned trapp. Gå opp og ned på en stol. Dragoncrawl, duckwalk... hvor mye du forbrenner vet jeg ikke men får du opp pulsen litt så vil du øke forbrenningen generelt en stund. Anonymkode: 57e19...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå