Gjest Lizzi Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Er vi som er gravide sexy? Tenner dere gutter på oss? Jeg er mer kåt nå eller før..
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 En eller annen amerikansk stand-up-komiker som var på NRK nylig, påsto at det var løgn at menn syntes gravide kvinner var tiltrekkende. Det provoserte meg noe voldsomt, for jeg synes absolutt at gravide kvinner er sexy! Og jeg har hørt mange andre si det samme. Så med mindre du er gift med en flåsete, amerikansk stand-up-komiker, burde det ikke være noe problem.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #3 Skrevet 5. november 2004 Men er det sant at menn legger ann på gravide kvinner? Jeg vil da tro at en gravid kvinne med maven sin signaliserer at hun er "opptatt".. Ei jeg kjenner klarte å påstå at da hun var høygravid og gikk på Karl Johan midt på dagen, så var det flere menn som stoppet henne og la regelrett ann på henne. Selv har jeg vanskelig for å tro at det er sant...
Gjest gutten Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 er det noen jeg alrdi legger ann på så er det i hvertfall gravide kvinnfolk. Jeg regner nesten alltid med at dem har en som venter hjemme. Har heller aldri synes at gravide kvinner er noe sexy. Prøver heller å ungå å se på dem, der de eser utover. Nei, gi meg heller ei slank dame
Karova Skrevet 5. november 2004 #5 Skrevet 5. november 2004 En eller annen amerikansk stand-up-komiker som var på NRK nylig, påsto at det var løgn at menn syntes gravide kvinner var tiltrekkende. Det provoserte meg noe voldsomt, for jeg synes absolutt at gravide kvinner er sexy! Og jeg har hørt mange andre si det samme. Hvorfor blir du provosert over at noen ikke mener det samme som deg? :o Så med mindre du er gift med en flåsete, amerikansk stand-up-komiker, burde det ikke være noe problem. Jeg har hørt om menn med fetisj for gravide kvinner. Ellers er det vel mest barnslige gutter som mener gravide kvinner er stygge, uten at det betyr at man må være barnslig for ikke å synes gravide er spesielt sexy. Det er kanskje ikke overvekt av dem som tenker at gravide er spesielt mye mer sexy enn andre kvinner - bortsett fra at mange gravide får en slags utstråling som sikkert kan virke litt tiltrekkende.
kitty Skrevet 5. november 2004 #6 Skrevet 5. november 2004 Traff en mann (forøvrig en ekkel, litt full stril) mens jeg var gravid og han dunket en kamerat i armen og sa: "man må jo virkelig benytte seg av sjansen å få seg et nummer med en gravid for da blir det i hvertfall ikke min unge" Kan det være det mange menn tenker tro. Ble ganske så kvalm av hele episoden.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #7 Skrevet 6. november 2004 Hvorfor blir du provosert over at noen ikke mener det samme som deg? :o Det ble jeg ikke. Jeg ble provosert over at han fremstilte det som en "allmen løgn" fra menns side; at de sier til sine gravide kjærester at de er sexy, mens de egentlig synes det motsatte. Det morsomme skulle liksom være at dette er noe alle menn lyver om til kvinner, men at vi oss imellom er skjønt enige om at gravide kvinner er lite tiltrekkende. Jeg syntes ikke det var morsomt, og jeg VET at det ikke er sant. Traff en mann (forøvrig en ekkel, litt full stril) mens jeg var gravid og han dunket en kamerat i armen og sa: "man må jo virkelig benytte seg av sjansen å få seg et nummer med en gravid for da blir det i hvertfall ikke min unge" Kan det være det mange menn tenker tro. Det kan det vel ikke. Det virker jo helt sykt. Tror du skal sette det på kontoen "tåpelig uttalelse fra full mann som trodde han var morsom".
Transe Skrevet 7. november 2004 #8 Skrevet 7. november 2004 Jeg synes gravide er sexy, utolig sexy , men ikke så sexy på sluttenmen fra magen begynner å vise til 7-8 mnd. Dette gjelder gravide som bare har fått mage, noen eser utover alt og steller seg ikke og er ikke sexy. Blir vel bare å se på for meg og drømme, har da aldri tørt si det til noen.
Gjest Chanda Skrevet 7. november 2004 #9 Skrevet 7. november 2004 Jeg tror at det helt beror på den enkelte kvinnen og mannen som ser på. Mannen min spurte meg nettopp om jeg ikke kunne bli gravid igjen for da hadde vi sex så ofte Han syntes jeg var kjempesexy som gravid - men det skyldes sikkert mye det at jeg "ikke kunne få nok" i den tiden - bli nesten sliten av å tenke tilbake Det kan ihvertfall ikke skyldes at kroppen min var så utrolig vakker for jeg la på meg 25 kilo :-?
Gjest roxy Skrevet 7. november 2004 #10 Skrevet 7. november 2004 Jeg syns ikke det er spesielt sexy med en gravid dame,men det er noe spesielt med de! Jeg må liksom alltid kikke-ihvertfall hvis damen har utstråling!
^me^ Skrevet 8. november 2004 #11 Skrevet 8. november 2004 jeg som kvinne synes at det er sexy med gravide kvinner..jeg synes det er kjempefint!
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #12 Skrevet 8. november 2004 Jeg føler meg iverfall overhode ikke sexy :-?
Jens Skrevet 8. november 2004 #13 Skrevet 8. november 2004 Ikke jeg heller!!Føler meg max usexy om dagen! Kan ikke skjønne hva som er sexy med vaggende gange, vann i kroppen, stor rumpe, og henge pupper...
Gjest me self Skrevet 8. november 2004 #14 Skrevet 8. november 2004 gravide = usexy. Jeg holdt meg langt unna dama da hu var gravid. Som om hun ikke var nok irritert og masete før hu blei gravid. Nei..best å holde selg langt unna.
Gjest Genevieve Skrevet 8. november 2004 #15 Skrevet 8. november 2004 En gravid kvinne kan være veldig vakker men jeg synes det blir feil og kalle det for sexy. Og hun som sa hun ble stoppet og sjekket opp på Karl Johan av flere menn, det tror jeg rett og slett ikke på. Og som Transe sier; få ting er styggere enn gravide vinner som eser ut og gir helt f*** i hvordan de ser ut.
Gjest Genevieve Skrevet 8. november 2004 #16 Skrevet 8. november 2004 Traff en mann (forøvrig en ekkel, litt full stril) mens jeg var gravid og han dunket en kamerat i armen og sa: "man må jo virkelig benytte seg av sjansen å få seg et nummer med en gravid for da blir det i hvertfall ikke min unge" Kan det være det mange menn tenker tro. Ble ganske så kvalm av hele episoden. Det er mange syke jævler her i verden så kanskje han mente det, men det er nok mest sannsynlig at det var fylleprat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå