AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Hei. Jeg tror jeg har hatt klamydia en stund nå, en god stund, og jeg har sterke smerter nederst i magen, men er så ufattelig redd for at jeg er steril, eller at eggstokkene mine er betente eller tette. er snart to måneder siden forrige mens, men graviditetstest viste negativ for noen uker siden. Er bare 18 år og ønsker så inderlig barn om noen år. Er det noen som har hatt klamyida lenge og kunne fått barn? Noen som vet hvordan jeg kan finne ut som jeg er steril? Anonymkode: 2f72e...068
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Dra til fastlegen, du kan bli henvendt til gynekolog. Anonymkode: ab4e2...620
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Først må du diagnostiseres, så man vet om du har chlamydia eller ikke. Dette kan du gjøre hos fastlege, gynekolog eller særskilt klinikk for seksuelt overførte sykdommer. Man skal ikke betale for undersøkelse og behandling av meldepliktig smittsom sykdom. Chlamydiasalpingitt (betennelsem som kan gjøre deg steril) er i de aller fleste tilfelle klinisk stum, altså uten merkbare symptomer. Om det er mistanke om sterilitet, skal du henvises til ultralydundersøkelse. Anonymkode: 47e53...cad
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Jeg gikk med klamydia i ca 1 år uten å vite det. Var livredd for å ha blitt steril, men fikk beskjed av legen at det var veldig lite sannsynlig og at jeg skulle slappe helt av. Er nå gravid, og spiren satt på 2. forsøkAnonymkode: 00ec1...6d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå