Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt fort???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå fått trussler (anonymt via telefonsamtale) som jeg vet er i fra eksen min sin nye flamme. De truer da med å komme og hente sønnen min (vår...) akkurat her og nå i natt. Vi skal på meglingsmøte på tirsdag, frem til da får han ikke ha samvær med gutten vår på 8 mnd uten tilsyn i fra meg - da han skal bli satt på faste urinprøver før hvert samvær han skal ha. Snakk om tre ganger i uka, det er dagene vi skal bli enige om. Så hva gjør jeg nå? I loggen vises det bare anonyme samtaler, det er vel ikke noe å anmelde? Måjeg bare ta det som tomme trussler å la det gå? Vil så gjerne få gjort noe med dette for det blir jo mer bevis på hvor ustabilt gutten vil ha det om han senere skal få utvidet samværet. Redd for oppførselen hans... Hjelp? Kontakter jeg og melder eller lar jeg det gå? Mangel på bevis blir det vel bare...

Anonymkode: 78c1d...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan melde det. Politiet kan sjekke opp skjulte nr. Trusler skal alltid tas alvorlig.  Spesielt når det er barn involvert.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg du skal anmelde. Det høres ut som trusler om kidnapping. Kanskje ikke politiet kan gå videre med saken, men de blir obs på det og kan passe litt på.

Anonymkode: 2366f...376

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over. Kontakt politiet.

Gjest GulSol
Skrevet

Du må anmelde telefonsamtalen. De finner ut hvem det er og ser lengden på samtalen. Ring politiet nå i kveld og informer dem om samtalen. Si at du ble oppringt anonymt, du tror det er noen barnefar kjenner og beskriv truslene. Da vil politiet være informert og på vakt i tilfelle noe skulle skje, evt. blir barnefar hentet inn. Anmeld mandag morgen. Ta med anmeldelsen til meglingsmøte. Lykke til. 

Skrevet

Du ringer politiet nå! Å forteller om trussel om kidnapping inatt fra anonym og mistanken om hvem det er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er trusler om å kidnappe et barn. Selvfølgelig må du ringe politiet, NÅ.

Selv om nummeret er skjult i ditt display, kan politiet finne ut hvem som har ringt deg ved å henvende seg til telefonselskapet.

Anonymkode: 2b84c...507

Skrevet

Jeg syntes hel det er naturlig å anmelde trusler om å kidnappe en baby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...