AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Dere menn som henger her på KG, er det mange av dere som liker menn? Er dere bifile/homofile? Anonymkode: 9f7d8...cf1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Jeg dater en transseksuell. Teller det? Anonymkode: 1b5e0...da7
Gothminister Skrevet 25. juni 2016 #3 Skrevet 25. juni 2016 Fast medlem i bamseklubben http://www.norwaybears.com/?gclid=CJ_U0-euw80CFUs6Gwod0eUJ2A 1
WubWub Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Nei, jeg liker damer og det er derfor jeg er på et kvinneforum og ikke et forum dominert av menn. 2
Gjest Coolaid Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere menn som henger her på KG, er det mange av dere som liker menn? Er dere bifile/homofile? Anonymkode: 9f7d8...cf1 Jeg kan ikke tenke meg å gå mann mot mann. Det er ikke noe som jeg tenner på. Jeg er ikke redd for å ha en mann til med i senge dersom vi hadde en kvinne i fokus. Litt berøring mellom oss gutta ville kanskje vært naturlig i en sånn setting. Kaller meg ikke bi av den grunn. Generelt sett så ønsker jeg ikke hverken en mann eller kvinne til i sengen - vi har mest lyst å bare være oss. Men da er vi inne på en helt annen diskusjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå