Gå til innhold

puter med eksklusiv look

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter noen pynteputer i gull,sølv og blått. Ønsker at de skal ha en litt eksklusiv look og kan godt legge litt penger i dette. Men hvor begynner jeg lete?er dårlig på dette. Syns blått er vanskelig å finne og gull blir ofte feil nyanse og glorete....gi veldig gjerne lyd om du har sett noen fine i disse fargene...

Takk.

Anonymkode: 78aa7...b07

AnonymBruker
Skrevet

Designers Guild har de ultimate kvalitetsputene!!

Anonymkode: 84e8b...3dc

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut de nyankomne putene på HM Home! De er jo ikke spesielt dyre da, men de hadde i alle fall de fargesammensetningene du etterspør :) 

Anonymkode: dd646...037

AnonymBruker
Skrevet

Ekke vits med fine pynteputer her. Mannen min hater de og føler de er i veien, og skjønner ikke vitsen. Han bare hiver de på gulvet, fordi de er i veien når han skal slappe av i sofaen. også tar han ene av pynteputene og legger under hodet sitt når han skal sove middag. 
Og ungene, de setter seg på putene og kaster de på gulvet og leker...

Anonymkode: a06d4...e28

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ekke vits med fine pynteputer her. Mannen min hater de og føler de er i veien, og skjønner ikke vitsen. Han bare hiver de på gulvet, fordi de er i veien når han skal slappe av i sofaen. også tar han ene av pynteputene og legger under hodet sitt når han skal sove middag. 
Og ungene, de setter seg på putene og kaster de på gulvet og leker...

Anonymkode: a06d4...e28

Ja, og jeg leste også om noen som ble sur for at noen faktisk brukte pynteputene hennes. Gjester med vond rygg brukte putene som ekstra støtte i ryggen når de satt i sofaen hennes.

Hva er poenget med eksklusive pynteputer der eieren vil ha de til pynt og eieren blir sur om noen bruker putene?

Sett frem gode puter som kan brukes, til deres gjester!

Anonymkode: bf7d4...4fa

AnonymBruker
Skrevet
Den 24.6.2016 at 0.14, AnonymBruker skrev:

Er på jakt etter noen pynteputer i gull,sølv og blått. Ønsker at de skal ha en litt eksklusiv look og kan godt legge litt penger i dette. Men hvor begynner jeg lete?er dårlig på dette. Syns blått er vanskelig å finne og gull blir ofte feil nyanse og glorete....gi veldig gjerne lyd om du har sett noen fine i disse fargene...

Takk.

Anonymkode: 78aa7...b07

Er gjestene dine velkomne til å bruke pynteputene dine til det som puter skal brukes til?

Anonymkode: bf7d4...4fa

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame,

ninuska_, adm

Skrevet
Den ‎26‎.‎06‎.‎2016 at 17.15, AnonymBruker skrev:

Designers Guild har de ultimate kvalitetsputene!!

Anonymkode: 84e8b...3dc

Og dem kan man også finne på finn.no.  Folk blir lei av putene sine, vil skifte farger i sofaen, og da er det bare å følge med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...