AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Mitt beste tilfelle var når jeg spiste ute sammen med en venninne. Når hun gikk på toalettet så kom det bort en fyr og introduserte seg selv. Han sa at jeg hadde et nydelig hår og vakre øyne , og ville derfor få nummeret mitt slik at han kunne invitere meg ut på en date når jeg ikke hadde jentekveld. Fortalte at jeg hadde samboer, så han nikket og sa " heldig, denne fyren" før han takket for seg og trakk seg bort. Hørte rett etterpå fra bordet litt unna " Hun hadde kjæreste!!!!" og noen bare " aaaaawwww" . Jeg blir ca. aldri sjekket opp så jeg levde lenge på denne opplevelsen . Anonymkode: df57f...511
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #2 Skrevet 25. juni 2016 Aww, så koselig :D Jeg var på bar en gang da en fyr ga meg en papirlapp. Han hadde skrevet et dikt om meg! Anonymkode: 90b3f...fa3 1
Gjest Minesveiper Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 (endret) Vel, den fineste måten jeg har blitt sjekket opp av var en dame som satt seg inn i en interesse jeg har som hun i utgangspunktet ikke hadde. Hun brukte flere timer for å forstå hva det gikk i slik at hun kunne spørre om jeg ville finne på noe med henne og gjøre dette da. Veldig søtt Endret 26. juni 2016 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå