AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg jobber i barnevernet. Har flyttet til nytt sted, og forsøker å bli kjent med folk her. Det går bra i starten, men så får dem jo vite hvor jeg jobber og vips, ikke så interessert i mer vennskap. Noen blir ikke helt skremt bort, men da blir det veldig overfladisk vennskap. Finner Ingen venninner som man kan ha et godt forhold til. Har jo et par fra der jeg bodde Før, men savner noen å kunne dele en flaske vin med og skravle med. Flere som jobber i barnevernet, som også har det slik? Anonymkode: 04512...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Del Skrevet 24. juni 2016 Ja kjenner meg igjen. De menneskene jeg har truffet etter at jeg begynte i Bvtj holder en viss avstand merker jeg når de får vite hvor jeg jobber. Spør ingenting om jobben, selv om vi snakker om evt deres arbeide. Det kjennes tungt mange ganger. Bor også på nytt sted, men heldigvis har jeg gamle venner i nærheten. Trist at barnevernet virker så skremmende på folk, nesten blitt en stigmatiserende arbeidsplass. Anonymkode: 8aceb...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #3 Del Skrevet 25. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja kjenner meg igjen. De menneskene jeg har truffet etter at jeg begynte i Bvtj holder en viss avstand merker jeg når de får vite hvor jeg jobber. Spør ingenting om jobben, selv om vi snakker om evt deres arbeide. Det kjennes tungt mange ganger. Bor også på nytt sted, men heldigvis har jeg gamle venner i nærheten. Trist at barnevernet virker så skremmende på folk, nesten blitt en stigmatiserende arbeidsplass. Anonymkode: 8aceb...27c Så " godt" at vi er flere. Jeg synes det er vanskelig, men må vel bare fortsette å forsøke å finne noen som ikke blir skremt av yrket. Ja, det er trist at barnevernet er så skremmende. Når jeg ikke er på jobb "skrur jeg av bryteren", man kan jo ikke gå å se og observere hele veien. Så bra at du har dine gamle venner I nærheten. For meg er det 4 timer kjøring, så ganske langt Anonymkode: 04512...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #4 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg kjennet meg overhovet ikke igjen. Jeg jobber i barnevernet og opplever at venner og bekjente er interessert i jobben min. Jeg tror ikke jobben vår er så skremmende at folk viker unna 😂 Må være andre grunner.... Anonymkode: 56afb...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Del Skrevet 26. juni 2016 Dere har vel taushetsplikt så det er derfor folk ikke spør vettu Anonymkode: ef5c2...9f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg kan godt forstå de. Beklager at jeg sier det, men jeg hadde ikke orket å ha en pedagog "hengende over meg" på fritiden. Det med at de ikke spør om jobben, har nok med taushetsplikten å gjøre ja. Man får alltid høre i saker i media at barnevernet ikke kan uttale seg på grunn av den, så hva gjenstår det da å snakke om? Anonymkode: b981c...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå