AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Hei! Jeg skal i bursdag i morgen for å feire min aller beste venninne, jeg er som alltid like sent ute med å planlegge hva jeg skal ha på meg og utsatt det til aller siste liten.. igjen. Jeg har en slags "look" i hodet mitt om hvordan jeg vil se ut, men problemet er jo da og faktisk finne det man ser etter! Jeg vil finne en svart kjole som er litt tettsittende men classy. Problemet er at jeg må jo ha den i morgen, men vet liksom ikke hvor jeg kan gå på kjole-shopping. Så er det noen som har noen tips til hvilke butikker jeg burde gå å sjekke ut i morgen? Jeg er ikke tynn, så hadde vært fint om du nevner noe om hvilke str de har i butikken (sliter med angst, så vil unngå å gå inn i en butikk hvor de fleste str er XS og føle at alle ser på meg og tenker "what is she doing here...") Bruker M/L/XL i klær, men varierer helt på stoffet. Så det er ikke slik at jeg trenger de største størrelsene. Så en kjole på Kouture som jeg likte veldig godt i butikk, men tørr jo selvfølgelig ikke å prøve på da jeg har null anelse om hvordan størrelsene er der Anonymkode: 37772...8c7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Manillusion! Ligger i markveien, masse fint også i større størrelser. Mye retro, så håper du liker det, men veldig kule og fine kjoler. Absolutt verdt en titt. Anonymkode: 8186f...92f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Manillusion! Ligger i markveien, masse fint også i større størrelser. Mye retro, så håper du liker det, men veldig kule og fine kjoler. Absolutt verdt en titt. Anonymkode: 8186f...92f Takk for tips! Sjekket ut nettsiden deres nå, skal absolutt ta en tur innom der i morgen! TS Anonymkode: 37772...8c7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Sjekket ut nettsiden deres nå, skal absolutt ta en tur innom der i morgen! TS Anonymkode: 37772...8c7 Lykke til! Jeg kan ikke gå der for ofte, finner nesten alltid noe jeg har lyst på... Anonymkode: 8186f...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå