Gå til innhold

brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke kjolen min på nettet. Det irriterer meg, for jeg har lyst å se den innimellom. Kjolen henger hos foreldrene mine, så det er ikke ofte jeg får sett den.

Det er en Benjamin Roberts kjole, høst 2004 modell. På sidene til Benjamin Roberts er det så få kjoler.

Noen som ver om andre steder hvor jeg kan lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har navnet er det bare å google det så finner man alltids noe. :)

Skrevet

Det er det jeg ikke har:( De i den brudekjoleforretningen hvor jeg kjøpte den, opererer med egne koder, og nekter å oppgi navn på kjolene. Tror det er fordi det var mange som var innom og prøvde kjolene og kjøpte de på nettet eller annet sted.

Skrevet

Det burde stå noe om navnet på kjolen på en lapp på kjolen eller noe. Jeg hadde blitt skeptisk om lappen var fjærnet...

Skrevet

:o du har jo kjøpt kjolen jo, da synes du burde få vite hva den heter

er det en av disse?

Skrevet
Det er det jeg ikke har:( De i den brudekjoleforretningen hvor jeg kjøpte den, opererer med egne koder, og nekter å oppgi navn på kjolene. Tror det er fordi det var mange som var innom og prøvde kjolene og kjøpte de på nettet eller annet sted.

Herregud :o du har jo kjøpt den :klø:

Gjest piarina (ikke innlogget)
Skrevet

Prøv via www.modeca.com Da kan du velge videre blandt Eurobride, Modeca og Benjamin Roberts.

Skrevet

Det var en veldig, veldig flott kjole! :)

Og så syns jeg brudesalongen har vært skikkelig kjipe med deg som ikke ville si navnet så lenge du har KJØPT kjolen! :klø:

Fint at du fant bilde av den til slutt da!

K

Skrevet

Takk for det Kverula! Jeg er veldig fornøyd med den. Syns bare ikke den kommer til sin rette i den avbildete fargen :(

Jeg ringte til brudesalongen i dag igjen for å spørre, og da sa de at de ikke hadde navn på den. Ja du kan si at de er kjipe, men med hjelp av dere på KG har jeg funnet den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...